קטגוריית האדוונצ’רים בנפח בינוני עמוסה ותוססת מאי פעם. רק בשבועות האחרונים עוד בטרם הוצגו החידושים של תערוכת מילאנו נחשפו ב.מ.וו F800 GS ו-F900 GS חדשים, הוסקוורנה נורדן 901 מעודכן וגרסת כביש לסוזוקי ויסטרום 800, ובטריומף לא מתכוונים להישאר מאחור. הבריטים חושפים בימים אלו מתיחת פנים למשפחת הטייגר 900 אשר הוצג לראשונה לפני 3 שנים וזוכה להצלחה גדולה (למרות שלמגינת ליבם של האנגלופילים הוא בכלל מיוצר בתאילנד).
מתיחת הפנים מקיפה את כל דגמי משפחת טריומף טייגר 900 הכוללת את גרסאות ה-GT הסטנדרטית, GT פרו המיועדת לתיור כביש והראלי פרו המכוונת לשטח. עיצובית לא נעשו שינויים משמעותיים מלבד עדכונים ליחידות תאורת ה-LED מלפנים ומאחור, אבל גם לא ממש צריך כי הטייגר עדין נראה עדכני, וכל זאת הוא זכה לצביעות חדשות כמתבקש. שינוי נוסף נעשה בעיצוב המושב כדי לספק נוחות משופרת, כהוא מצעי אפשרות הגבהה של 20 מ”מ ובגרסאות הפרו מגיע גם עם חימום.
בטריומף העדיפו להתמקד בשדרוגים משמעותיים יותר ובראשון טיפול במנוע הטריפל בנפח 888 סמ”ק שזכה לתוספת הספק של 13% ומומנט משודרג ב-9% למרות עדכון כדי לעמוד בתקינת יורו 5 פלוס לפליטות מזהמים. במספרים זה אומר הספק מרבי שעלה מ-95 ל-108 המתקבלים ב-9,500 סל”ד, כאשר המומנט המרבי עומד כעת על 9.2 קג”מ המתקבלים ב-6,850 סל”ד, כאשר בטריומף טוענים לעיבוי המומנט גם בסל”ד נמוך. כאופציה מוצעת מערכת פליטה עם דוד מטיטניום וסיבי פחמן החוסך ק”ג שלם ומעניק לטענת טריומף סאונד בשרני ונוכח יותר.
דגמי ה-GT מצוידים במזלג הפוך של מרזוקי עם כיוונון חלקי ומהלך של 180 מ”מ, כאשר מאחור ישנו בולם מרזוקי בעלת מהלך של 170 מ”מ עם כיוונון ידני בגרסת ה-GT וכיוון אלקטורני בגרסת הפרו. גרסת הראלי פרו, שלה חישוקי שפיצים וחישוק קדמי בקוטר 21 אינץ’ במקום 19 אינץ’ בדגמי ה-GT, משתדרגת עם מזלג קידמי ובולם אחורי בעלי כוונון מלא מתוצרת Showa עם מהלך נדיב של 240 מ”מ מלפנים ו-230 מ”מ מאחור.
מערכת הבלימה שודרגה עם קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות מסדרת Stylma של ברמבו ו-ABS הפועל גם תחת הטיה שזכה לעדכון תכונה לפעלה מדויקת יותר. אל אלו נוספו לוח מחוונים חדש עם מסך 7 אינץ’ מעניק תצוגת מידע עדכנית ומערכת איתות אזהרה אוטומטית בעת בלימת חירום.
שיווקו של טריומף טייגר 900 המחודש אמור להתחיל באירופה בתחילת שנת 2024.