מאז הוצג לראשונה בשנת 2004 בגלגולו המודרני טריומף רוקט 3 הוא אופנוע יחיד במינו בעולם הדו-גלגלי. זה לא שלא היו אופנועי קרוזר חזקים לפנים ואחריו, אבל הרוקט הצליחה להיבדל מהם לא רק בזכות מוצאו, אלא בעיקר בזכות מנוע טריפל אורכי בנפח של מכונית סאלון ומומנט אדיר. הקונספט הייחודי של טריומף רוקט 3 שרד את תקני זיהום האוויר המחמירים וכעת לכבוד יום הולדתו ה-20 מציגה טריומף מהדורה עדכנית הנושאת את השם Storm שהיא למעשה העדכון המשמעותי הראשון לו זוכה הדור הנוכחי מאז המוצג ב-2019.
כוח כאמור לא היה חסר לרוקט מעולם, אבל עוד קצת כוח לא יזיק. מנוע הטריפל האורכי בנפח 2,458 סמ”ק עבר טיפול שהוסיף לו 15 כ”ס, כשמעתה הספקו המרבי עומד על 182 כ”ס המתקבלים ב-7,000 סל”ד – 1,000 סל”ד גבוה יותר מבעבר. המומנט המרבי התעבה בעוד 0.4 קג”מ ועומד כעת על 22.9 קג”מ התקבלים כבעבר ב-4,000 סל”ד. נתונים אלו מחזירים לרוקט את מעמדו כפאוור קרוזר החזק בעולם אחרי שדוקאטי X דיאבל נותר עם 168 הסוסים הצנועים שלו. לצד תוספת הכוח הזו, עומדת טריומף רוקט 3 גם בתקן זיהום האוויר העדכני יורו 5b.
בטריומף לא הסתפקו בתגבור המנוע והעניקו לרוקט עוד שורת עדכונים משמעותיים. מערכת המתלים מתוצרת שוואה עודכנה וכוללת מזלג קדמי הפוך ומתכוונן בקוטר 47 מ”מ ובולם אחורי בעל כיוונון מלא המחובר לזרוע חד צידית יפיפייה. ישנם חישוקים חדשים וקלים יותר העשויים אלומיניום להורדת המשקל הבלתי מוקפץ ומערכת הבלימה כוללת צמד דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ”מ עם קאליפרים רדיאלים של ברמבו מסדרת Stylema הקרבית שאמורים להבטיח כושר בלימה ההולם את ביצועי הטיל.
גם מערכות העזר והאלקטרוניקה שודרגו. מעתה לרוקט 3 ישנה מערכת להתאמת מומנט כדי לבצע העברות הילוכים חלקות יותר, כאשר קוויקשיפטר מוצע כאופציה. מערכות ABS ובקרות משיכה מהדור האחרון המסוגלות לפעול גם תחת הטיה, שלושה מצבי רכיבה קבועים, מערכת סיוע לזינוק בעליה ובקרת שיוט.מבחינה עיצובית נעשו ברוקט שינויים קלים, בעיקר במראה עדכני לפנסי החזית המשלבים חתימת LED חדשה, כשהמנוע, צינורת הפליטה והמפלט המחודש צבועים מעתה בשחור מט. ישנם גם שילובי צבעים חדשים וחלקי גוף בגימור אנודייז כדי להשלים את ההאפקט הויזואלי הקרבי שלה אופנוע.
טריומף תציע את הרוקט 3 סטורם בשתי גרסאות. הגרסה הראשונה והקרבית המכונה R בעלת עיצוב רודסטר מינמליסטי ומסיט רוח קטן בחזית. לצידו תוצע גרסת GT מעט תיורית יותר עם מסיט רוח קדמי, תנוחת רכיבה נינוחה יותר הוגות למיקום רגליות שונה וכידון משוך לאחור ומשענת גב למורכב. שיווקו של טריומף רוקט 3 סטורם יחל כבר בחודש הבא באירופה, כאשר מחירו ההתחלתי לגרסת ה-R עומד על קצת יותר מ-23 אלף פאונד.