טויוטה כידוע נכנסה באיחור לעידן החשמל, אך כעת כשהיא עושה זאת היא תוקפת בכל החזיתות. עם הצגת תכנית החומש החשמלית שלה חשפה טויוטה לא פחות מ-15 דגמי קונספט חשמליים שאט אט מתחילים להבשיל לשגמים סדרתיים. שניים מהם יוצגו כקונספטים ברמת פיתוח מתקדמת יחסית בתערוכת המוביליטי של יפן שתיערך בסוף החודש וכעת חושפת טיוטה פרטים ראשונים אודותם.
שני הדגמים חולקים בסיס משותף. הראשון נקרא FT-3e והוא מעין קרוסאובר קופה שפחות מעניין כמו הדגם השני הנקרא FT-Se ונושא את סמלי חטיבת GR הספורטיבית של טויוטה. FT-Se הוא רכב ספורט קופה שבמידה מסוימת יכול לשקף כיצד תיראה טויוטה סופרה בעידן החשמלי. טויוטה חשפה נכון לעתה רק שתי תמונות חלקיות ומספר פרטים על ה-Se, אך זה מספיק כדי לעורר תאבון.
במבט מאחור נראה כי FT-Se משלבת אלמנטים של מכוניות לה מאן, עם תא נוסעים בעל חופה מעוגלת הנמתחת לאחור, ספוילר אחורי משולב בדלת תא המטען בסגנון “דאק טייל” ויחידות תאורה הנראות כסנפירים אווירודינמיים. הקוקפיט שיהיה ממוקד בנהג, עם לוח מחוונים דיגיטלי מוגבה כפי שראינו ב-bZ4X וגלגל הגה שהוא בעצם ספק מלבן ספק Yoke, אבל תואם את ההצהרה הרייסרית/עתידנית של הקונספט. מימין ומשמאל לגלגל ההגה יהיו מסכים המופנים כלפי הנהג וירכזו את אופציות התפעול העיקריות.
בטויוטה לא מפרסמים פרטים טכניים כלשהם על המכונית, למעט העובדה שהיא פותחה בשיתוף חטיבת GR ותכלול טכנולוגיית של הורדת עדכונים OTA לשיפור הממשק וגם ביצועי יחידת הכוח לאורך חיי המכונית. התכניות של טויוטה להרחיב את היצע הדגמים הספורטיביים שלה מחזק את הסיכויים שהקונספט הזה יגיע בשלב מסוים לייצור סדרתי. האם הדור הבא של הסופרה או של מכונית ספורטיבית נוספת לה ול-GR86? נגלה בקרוב.