עוד שיפור מסיבי שמבוסס על הסופרה החדשה. כזה שגורם לנו להפר את הסגר ולמלא את הרחובות עשן.
מי שינהג במפלצת הזו הוא פרדריק אסבו ומי שבונה את המכונה היא סדנת פאפדקטיס רייסינג.
התמונות שמובאות כאן הן עדיין הדמייה, אבל כך אמורה להיראות המכונה הזו בסוף התהליך. מתחת לגוף האגרסיבי הזה יש, כמובן, שינויים מרחקי לכת בתאם לייעוד של המכונית הזו. המנוע, של ב.מ.וו אמור לייצר כ-1,000 כ”ס.
כן, החבר’ה שם התאפקו ולא עשו את הדבר המתבקש, כפי שראינו בבניות של סופרות עדכניות אחרות – שהוא לדחוף 2JZ מתחת למכסה המנוע.
ואפרופו המנוע, סטפן פאפדקיס בנה את מנוע ה- B58 הזה בשידור חי בתערוכת SEMA בנובמבר אשתקד. איך יצאה הבנייה הזו? אתה יכול לראות בווידאו המצורף.
View this post on Instagram