בטויוטה ממשיכים להיערך לתערוכת Japan Mobility Show שהיא הגלגול החדש של תערוכת טוקיו הוותיקה. אחרי שחשפה בשבוע שעבר תמונות ופרטים על קונספט של מכונית ספורט חשמלית חדשה, מתפנים בטויוטה לפרסם תמונות ופרטים ראשונים על שני קונספטים חשמליים נוספים, הפעם לשני דגמים משמעותיים ואיקוניים בהיצע של החברה.
הקונספט הראשון לא משאיר מקום להשערות ונקרא פשוט לנד קרוזר Se. אם בהצגת הדור החדש של הלנד קרוזר הלכו בטויוטה לכיוון הרטרו, אז ה-Se מסתכל אל עבר העתיד. העיצוב פחות קובייתי בצללית, אך עדין משלב קווים רבועים וניפוחי גוף אופייניים שמקובלים ברכב SUV. למרות קו חלונות צד עולה וצר בחלקו האחורי של הקונספט, מדובר ברכב בעל שורת מושבים שלישית, ובהתאם לכך המידות נדיבות.
עם אורך של 515 ס”מ, בסיס גלגלים של 305 ס”מ ורוחב של 2 מטרים מדובר ברכב שקרוב לגודלו של לנד קרוזר 300 הבכיר. בטויוטה לא מפרסמים פרטים על יחידת ההנעה החשמלית, אבל מן הסתם תצפו להנעה כפולה. במקום זאת מצהירים בטויוטה כי ללנד קרוזר Se מרכב מונוקוק, מה שאומר ויתור על שלדת סולם נפרדת שמאפיינת רכבי שטח קשוחים.
לצידו של לנד קרוזר Se תציג טויוטה קונספט לטנדר חשמלי המכונה EPU, שלדבריה מבשר על העתיד בקטגוריית הטנדרים הבינוניים. עם זאת, לא מדובר בדור הבא של טויוטה היילקס שנמצא מעבר לפינה, למרותש גם הוא צפוי להציע גרסה חשמלית. טויוטה EPU בנוי על פלטפורמה חשמלית ייעודית וגם הוא בעל מרכב אחוד שלא מקובל בטנדרים המוכרים לנו כיום.
השימוש בפלטפורמה חשמלית מאפשר פרופורציות שונות מהמקובל. אורך של 5 מטר הוא אופייני לטנדרים בגודל בינוני, אך ל-EPU חרטום קצר יחסית, תא נוסעים מוסט, בסיס גלגלים ארוך של 335 ס”מ וסרח עודף קטן מאחור. דלת הארגז נפתחת על ידי מנגנון דו-שלבי ומאפשרת להאריך את רצפת הארגז במידת הצורך. תא הנוסעים מציג גם הוא כמה חידושים עיצוביים לא מוכרים בז’אנר, החל מצמד מסכים המותקן על דשבורד שהוא מעין מדף עם חללי אכסון פתוחים, בורר הילוכים המוצמד למסך המולטימדיה והגה Yoke נטול חלק עליון.