אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חשמלית ב-1.7 מליון שקלים: מרצדס G קלאס EQ הגיע לישראל
ראשי » חדשות » חשמלית ב-1.7 מליון שקלים: מרצדס G קלאס EQ הגיע לישראל
מרצדס G קלאס

חשמלית ב-1.7 מליון שקלים: מרצדס G קלאס EQ הגיע לישראל

מרצדס מתחילה לשווק בישראל את דגמי ה-G קלאס החדשים ובראשם הגרסה החשמלית עמוסת הטכנולוגיה שהיא גם המכונית החשמלית היקרה בישראל

אופיר דואק 10/12/2024 צלם: יצרן

מרצדס G קלאס הוא אחד מהדגמים הייחודיים בתעשיית הרכב שעבר מהפך ברבות השנים מרכב שטח צבאי, קשוח ובסיסי לסמל סטאטוס מפואר ומוחצן (אבל עדין קשוח). אלא שגם במרצדס היו מוגבלים ברמה שניתן לשדרג את המתכון הבסיסי של רכב השטח שהוצג בשלהי שנות ה-70, ולפני 5 שנים חשפה G קלאס חדש שנראה כמו הדגם הקלאסי, אבל ביצע קפיצת דרך טכנולוגית היישר לעשור השני של המאה ה-21.

בניגוד לעבר, במרצדס לא מחכים שלושה עשורים כדי לעדכן את ה-G, והשנה הוא עבר מקצה שיפורים ראשון בדור הנוכחי. מתיחת פנים שהיא פחות קוסמטית ויותר מהותית עם כמה שדרוגים חיוניים כדי לשמר את מעמדו. אך הבשורה החשובה באמת, גם ברמה ההצהרתית, הייתה הצגת גרסה חשמלית מלאה של ה-G שתתייצב מול רכבי שטח יומרניים ומוגזמים בעלי הנעה חשמלית שהוצגו לאחרונה כמו ההאמר החשמלי או יאנגוואנג U8 של BYD.

הגרסה החשמלית של מרצדס G קלאס המכונה G580 EQ מצוידת בארבעה מנועים חשמליים, מנוע לכל גלגל, בהספק משולב של 580 כ”ס וכמעט 119 קג”מ. מערכת ניהול כוח מתוחכמת מסוגלת לדמות שלושה נעילות דיפרנציאל בעת הצורך כמו גם לאפשר יכולת סיבוב במקום באמצעות הנעת הגלגלים הפנימיים בכיוון הפוך לאלו החיצוניים וגם יכולת לסייעה בפניות הדוקות. למרות משקל עצום של 3.1 טון מסוכל ה-G קלאס החשמלי להאיץ ל-100 קמ”ש ב-4.7 שניות. סוללת בקיבולת של 116 קוט”ש אמורה לספק טווח נסיעה משולב של כמעט 450 ק”מ בין טעינה לטעינה. לסוללה לוח מיגון מאסיבי מאלומיניום לאטימה מלאה, מה שמאפשר צליחת מעברי מים בעומק של 85 ס”מ. מחירו של מרצדס G קלאס החשמלי יתחיל בישראל ב-1.7 מיליון שקלים, מה שהופך אותו לרכב החשמלי היקר ביותר בישראל כיום.


אז כן, מרצדס G קלאס מגיע מעתה גם בגרסה חשמלית מלאה, אבל גם יתר הגרסאות בעלי המנועים הקונבנציונליים זכו לעדכונים חיוניים, עם מעבר ממנועי V8 למנוע שישה צילינדרים חסכוניים יותר בתוספת מערכת היברידית קלה לשיפור צריכת הדלק. בנוסף נעשו שיפורים אווירודינמיים להורדת מקדם הגרר ונוספו מערכת בקרת שיוט לנהיגה בשטח, ממשק עדכני למערכת המולטימדיה ושדרוגים למערכות הבטיחות האקטיביות. לצד הגרסה החשמלית יגיע ה-G קלאס העדכני בשלוש גרסאות הנעה נוספות עם מנועי בנזין ודיזל.

גרסת הבנזין G500 ויתרה על מנוע ה-V8 לטובת מנוע שישה צילינדרים כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר המספק 449 כ”ס ו-57.1 קג”מ, גרסת הדיזל G450d תהיה מצוידת במנוע שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המספק 367 כ”ס ו-76.5 קג”מ. לשתי הגרסאות תיבת הילוכים אוטומטית בעלת תשעה יחסי העברה והן מאיצות ל-100 קמ”ש ב- 5.4 ו-5.8 שניות בהתאמה עם מהירות מרבית זהה של 210 קמ”ש. המחיר מתחיל ב-1.55 מיליון שקלים לגרסת הבנזין ו-1.45 מיליון שקלים לגרסת הדיזל לפני תוספות. בפסגה תוצע גרסת ה-AMG החביבה על אוליגרכים וראפרים שנותרה עם מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטרים המספק 585 כ”ס ו-86.7 קג”מ, המאיצים את הקוביה הנוצצת ל-100 קמ”ש ב-4.4 שניות. מחירה של גרסת ה-AMG מתחיל ב-2.1 מיליון שקלים.

Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Mercedes-Benz G580 mit EQ Technology, EDITION ONEMercedes-Benz G580 with EQ Technology, EDITION ONEMercedes-Benz G580 mit EQ Technology, EDITION ONEMercedes-Benz G580 with EQ Technology, EDITION ONEPreview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
מרצדס G קלאסמרצדס G קלאסPreview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
מרצדס G קלאסמרצדס G קלאסPreview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Mercedes-Benz G580 mit EQ Technology, EDITION ONE

Mercedes-Benz G580 with EQ Technology, EDITION ONEMercedes-Benz G580 mit EQ Technology, EDITION ONE

Mercedes-Benz G580 with EQ Technology, EDITION ONEPreview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Pre-Media: Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.Pre-Media: The GELÄNDEWAGEN. Elecrified.Preview
Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Preview
Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Preview
Mercedes-Benz G580 mit EQ TechnologyMercedes-Benz G580 with EQ TechnologyMercedes-Benz G580 mit EQ TechnologyMercedes-Benz G580 with EQ TechnologyPreview
Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Preview
מרצדס G קלאסמרצדס G קלאסPreview
Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Preview
Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Der GELÄNDEWAGEN. Elektrifiziert.The GELÄNDEWAGEN. Electrified.Preview

G קלאס G580 EQ מרצדס מרצדס G קלאס מרצדס G קלאס חשמלי מרצדס G580 EQ רכב שטח חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד