אחרי שחשפה את דגמי ה-1390 סופר אדוונצ’ר בתערוכת מילאנו, מתפנים בק.ט.מ לעשות סדר במשפחת דגמי האדוונצ’ר בנפח בינוני לקראת שנת 2025. בשנה שעברה החזירה ק.ט.מ לחיים את ה-790 אדוונצ’ר כאח מתון ועממי יותר ל-890 אדוונצ’ר שהחליף אותו מספר שנים קדם לכן.
לקראת 2025 עובר ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר שורת עדכונים, מקבל גרסת R קרבית ובצעד מעניין ומשמעותי עובר להיות מיוצר בסין כדי לשמור על מחיר תחרותי בקטגוריה הכל כך עמוסה ותובענית. העברת הייצור לסין אמורה להוזיל משמעותית גם את עלויות הייצור של ק.ט.מ כחלק מתוכנית ההתייעלות והארגון מחדש של החברה. עם זאת בחברה מדגישים כי הפיתוח והעיצוב נעשו באוסטריה, כשמן הסתם ייצור הדגמים הכתומים, הבכירים והיקרים ימשך להיעשות במפעל האוסטרי.
ומה לגבי דגמי ה-890 אדוונצ’ר? נכון לעתה ועל פי אתר ק.ט.מ דגמי ה-890 לא ממשיכים לשנה הבאה. אם לא יהיו הפתעות, מדובר בצעד שממשיך את השמטת דגמי ה-890 מההיצע של ק.ט.מ תוך פינוי מקום ל-990 אדוונצ’ר המיוחל שיעשה שימוש במנוע החדש שהוצג ב-990 דיוק בשנה שעברה.
לכבוד שנת 2025 מקבל ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר מעבר לצביעות החדשות את המתלים מה-890 אדוונצ’ר, כאשר מעתה הוא יגיע עם מזלג קדמי הפוך 43 מ”מ WP APEX עם קארטרידג’ פתוח עם כיוונון מלא ובולם אחורי בעל מהלך של 200 מ”מ. מנוע הטווין מקבילי בנפח 799 נותר ללא שינוי, כשהוא מספק 95 כ”ס ב-8,000 סל”ד ומומנט של 8.9 קג”מ ב-6,600 סל”ד, כאשר ישנה גם גרסה מוגבלת ל-47 כ”ס המותאמת לבעלי רישיון .A1
ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר ממשיך להתגלגל על שילוב של חישוקי שפיצים בקוטר 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור. חבילת האלקטרוניקה כוללת מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה כולל מצב שטח ייעודי, ישנם שלושה מצבי רכיבה קבועים ועוד אחד אופציונלי (“ראלי”) ומערכת בקרת משיכה. גרסת ה-R שמצטרפת לשנת 2025 מגיעה עם כנף קדמית גבוהה, מגיני ידיים, מיגון גחון מאסיבי מאלומיניום ומושב שטוח וספורטיבי יותר. באופן מפתיע היא לא זוכה לתוספת כוח או שינויים מכאנים משמעותיים, כיוון שמלכתחילה מגיע ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר בגרסתו הבסיסי עם הטיית שטח ברורה. עם זאת סביר להניח שבקרוב תצטרף למשפחה גרסה מתונה יותר עם פחות מאפייני שטח ויותר נטייה לרכיבת כביש כדי לכסות את מלוא מנעד הרוכבים הקטגוריית האדוונצ’רים.