9 חודשים לאחר שהציגה מרצדס את הדור השני של ה-GLC, רכב הפנאי המצליח ביותר בסדרת דגמי הפנאי-שטח הענפה של היצרן, נחשפת גרסת הקופה של הדגם. כמו בעבר, ובדומה לדגמים נוספים בז’אנר, לגרסת ה”קופה” עיצוב ספורטיבי יותר בזכות קו גג נמוך ומשתפל, לצד הבטחה לאופי ספורטיבי יותר. השינויים העיצוביים תורמים להשגת יעילות אווירודינמית גבוהה יותר, עם מקדם גרר של 0.27cd במקום 0.3 עד כה.
בדומה לדגם הרגיל, מרצדס GLC קופה מתבססת על פלטפורמה חדשה ומציעה מתלים ספורטיביים ומתלי אוויר כסטנדרט, כשלראשונה גם אופציה להיגוי אחורי. תא הנוסעים שודרג משמעותית וזהה לזה של ה-GLC, כולל שילוב של לוח מחוונים דיגיטלי “12.3, מולטימדיה עם מסך “11.9 אנכי ותפעול MBUX מהדור החדש ואופציה לתצוגה עילית עשירה בנתונים המוקרנת על השמשה הקדמית.
המחיר לעיצוב הספורטיבי יותר הוא על חשבון היושבים מאחור שזוכים למרווח מצומצם יותר לראש. יחד עם זאת, הדור החדש מעט גדול יותר מקודמו עם 476 ס”מ לאורך (3.1+ ס”מ), רוחב של 189 ס”מ (ללא שינוי) וגובה של 164 ס”מ (0.5+ ס”מ). גם נפח תא המטען גדל במעט עם תוספת של 45 ליטר, כשהוא עומד כעת על 545 ליטר נאים.
גם את מרצדס GLC קופה החדשה ניתן יהיה לקבל עם מגוון של מנועי בנזין ודיזל אשר זוכים כולם לתגבור היברידי קל (48V). לצידם תוצע גרסת פלאג-אין בעלת טווח נסיעה חשמלי גדול מהמקובל של כ-100 ק”מ. מחברת כלמוביל נמסר כי שיווק הדגם החדש בישראל צפוי להתחיל לקראת סוף השנה, ואם נסתמך על היצע דגמי ה-GLC המשווקים כאן אז אז סביר להניח שהיצע דגמי גרסת הקופה יהיה דומה ויכלול בגרסאות 2.0 ליטר טורבו בנזין בהספקים של 204 ו-258 כ”ס, לגרסת הפלאג-אין שתוצע מעליהם הספק משולב של 313 כ״ס וטווח נסיעה חשמלי של 119-131 ק״מ בזכות סוללה בקיבולת של 31.2 קוט״ש. בהמשך הדרך צפויות להצטרף גם גרסאות AMG שריריות.