אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל
קיה ספורטאז'

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

הגרסה ההיברידית של קיה ספורטאז' חוזרת לישראל במחיר נמוך מבעבר היישר לתחרות המתגברת מול דגמי הפלאג אין הסיניים. המחיר: החל מ-195 אלף שקלים

אופיר דואק 27/04/2025 צלם: יצרן

אחרי היעדרות של כמעט שנה מהשוק המקומי, חוזרת הגרסה ההיברידית של קיה ספורטאז’ לישראל בעיתוי אידאלי. בחודשים האחרונים עם עליית המס על מכוניות חשמליות זוכות המכוניות ההיברידיות לתנופה מחודשת, בעיקר בזכות דגמי קרוסאובר היברידים-נטענים של BYD, ג’אקו וצ’רי. לספורטאז’ אמנם יש גרסת פלאג-אין גם כן, אך היא לא מגיעה ארצה נכון לעתה משיקולי מחיר.

הגרסה ההיברידית חוזרת ארצה במחיר נמוך מבעבר כדי להוות אלטרנטיבה חסכונית בדלק, בניסיון לשחזר את הפופולאריות הגדולה לה זכה הספורטאז’ כשהיה מהדגמים הנמכרים ביותר בישראל בעשור האחרון. זה המקום לציין שבסוף השנה שעברה קיבל קיה ספורטאז’ מתיחת פנים קלה, אך הגרסה ההיברידית שחוזרת אלינו שייכת עדין לסדרת הייצור שלפני מתיחת הפנים, מה שכנראה מאפשר להציע אותה כעת במחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים מאשר בעבר.

יחידת ההנעה של קיה ספורטאז’ ההיברידי דומה לזו שמניעה גם את הגרסה ההיברידית של הסורנטו המחודש שנחת בישראל לפני מספר שבועות, כשהיא משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו, מנוע חשמלי ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית בעלת שישה יחסי העברה. מנוע הבנזין מספק 160כ”ס ו-27 קג”מ, כאליו מצטרפים 60 כ”ס ו-27 קג”מ נוספים מהמנוע החשמלי כך שמתקבל בסך הכל הספק משולב של 210 כ”ס -35.7 קג”מ (20 כ”ס פחות מאשר בסורנטו).


מתון התאוצה ל-100 קמ”ש בספורטאז’ ההבירידי עומד על 8.4 שניות, שניה פחות מאשר בגרסת הטורבו, כאשר המהירות המרבית היא 184 קמ”ש לעומת 192 קמ”ש בגרסת הטורבו. צריכת הדלק הממוצעת בגרסה ההיברידית על פי נתוני היצרן נעה בין 17.8 ל-17.2 ק”מ לליטר בהתאם לרמת הגימור.

קיה ספורטאז’ ההיברידי ישווק בישראל בשתי רמות גימור, כשלשתיהן מפרט בטיחות מלא הכולל 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית. עם זאת, ברמת הגימור הבכירה ישנן גם מערכות התרעה על תנועה בשטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור שאין קיימים ברמת הגימור הבסיסית.

מחיר של הספורטאז’ ההיברידי ברמת הגימור הבסיסי “אורבן” עומד על 195 אלף שקלים שהם 10,000 שקלים יותר מאשר הספורטאז’ 1.6 טורבו ברמת גימור דומה. מפרט האבזור ברמת גימור זו כולל מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 12.3 אינץ’ וקישוריות מלאה, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, ריפודי בד בשילוב עור וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’. בתוספת של 12 אלף שקלים ניתן לקבל את המכונית ברמת גימור “פרימיום” בה מתווספים מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש פנורמי נפתח וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’.

קיה קיה ספורטאז' קיה ספורטאז' היבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד