פסטיבל המהירות בגודווד שיערך תחילת חודש יולי הוא מהאירועים החביבים על יצרניות הבוטיק הבריטיות להציג בהן דגמים מיוחדים ומהדורות מוגבלות ונחשקות. מורגן, שלה מעמד בפני עצמו מבין יצרניות הבוטיק בפרט, ובתעשיית הרכב בכלל תנצל את הפסטיבל השנה כדי לערוך בכורה ציבורית רשמית למכונית רודסטר-רטרו חדשה ואקסלוסיבית אותה יצרה בשיתוף סדנת פינינפארינה.
הדגם החדש נקרא Midsummer והוא שואב את ההשראה לשמו מגבעה ממנה נשקף הבית ההיסטורי בו נוסדה מורגן. לצד זאת מוסיפים במורגן כי “אמצע הקיץ” הוא התקופה האידאלית ליהנות מתצורת המרכב הספציפית של המכונית המכונה Barchetta – ההגדרה האיטלקית למכונית פתוחה לחלוטין ונטולת גג מתקפל או הגנה כלשהי ממזג האוויר.
בהתאם להגדרה הזו עיצוב בפינינפארינה מכונית נטולת גג ושמשה קדמית כשרק מסיט רוח מינימליסטי אחראי לספק הגנה תאורטית בלבד לנהג. הפרויקט המשותף עם מורגן מחזיר את פינינפארינה בפועל להיות לא רק סדנת עיצוב אלא גם סדנה לבניית מרכבים כפי שהייתה בראשית המאה הקודמת. כך שמעבר לתצורה השונה מדגמי הרודסטר המקובלים של מורגן, העניקו בסדנת פינינפארינה למידסאמר מראה ייחודי בהשראת המרכבים שבנו בסדנה בשנות ה-30 וה-40 על בסיס דגמי אלפא רומיאו, לנצ’יה, איזוטה פרנשיני, רולס רויס ועוד.
הבסיס למידסאמר הוא פלטפורמת CX החדשה והמודרנית של מורגן, אשר עליה מבוססים דגמי הפלוס 4 ופלוס 6 שמהווים את עיקר ההיצע של החברה כיום, כשהיא שומרת על מסגרת העץ המסורתית של דגמי מורגן מימים ימימה. בניגוד לדגמי מורגן אחרים, מסגרת העץ של המידסאמר בולטת כלפי חוץ ולמעשה עוטפת את חלקו העליון של תא הנוסעים. המסגרת עשויה ממאות לוחות של עץ טיק בעובי מרבי של 0.6 מ”מ שחוברו זה לזה, מה שאמור לספק קשיחות מבנית גבוהה. יתר המרכב, כמו גם השלדה, עשוי אלומיניום.
הפרשנות העיצובית של פינינפארינה למורגן באה לידי ביטוי בהדגשת הכנפיים המפוסלות כחלק נפרד מהגוף יחד עם יחידות התאורה העגולות הבולטות מתוך הכתפיים והנמשכות אל תוך חלקן הקדמי. לצד זאת ישנם אלמנטים קלאסיים כמו הדלתות נטולות החלונות הנפתחות לפנים או צמד המכסים של תא המנוע הנפתחים בנפרד וחרירי האיוורור ומעל ומצידי תא המנוע. חישוקים מלאים בוהקים בקוטר 19 אינץ’ נראים נפלא ואחראים על הטאץ’ המודרני במקום חישוקים בעלי חישורים המאפיינים מורגן קלאסיות. תא הנוסעים הוא שילוב של מינימליזם של מתגים ורכיבים על פאנל האלומיניום הנמתח לרוחב הקוקפיט, בשילוב קונסולה מרכזית עשויה עץ ושפע של עור איכותי המדפן כל פינה כשרק גלגל ההגה המודרני מידי נראה לא קשור לחגיגה כשהגה עץ היה בחירה מתבקשת.
יחידת ההנעה של המידסאמר זהה לזו של ה-Plus Six עליה היא מתבססת. זה אומר מנוע שישה צילינדרים בטור שהגיע מב.מ.וו יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה מתוצרת ZF. המנוע המוגדש מספק 335 כ”ס ב-6,500 סל”ד ומומנט מרבי של 51 קג”מ. אלו אמורים להספיק עבור המכונית שאמורה לשקול מעט פחות מטון כדי להאיץ ל-100 קמ”ש בכ-4 שניות ולהגיע למהירות מרבית של למעלה מ-250 קמ”ש.
מורגן ופינינפארינה ייצרו רק 50 יחידות של המידסאמר בעבודת יד שתדרוש למעלה מ-250 שעות עבודה רק עבור משטחי הגוף מאלומיניום. מחירה של מורגן מידסאמר כמור להתחיל ב-150 אלף דולר, כאשר כל אחד מהרוכשים יזכה לאפשרות לבצע התאמה אישית של המכונית. כל 50 היחידות אגב, נמכרו מראש ללקוחות קיימים ומועדפים של מורגן, כך שלא באמת היה לכם סיכוי.