בסקירות קצרות אלו, אנו נציג שלל מועדוני רכב פעילים בישראל, כאשר בכל כתבה נאיר באמצעות הזרקור שלנו על מועדון רכב שונה (ולפעמים גם משונה). בכל כתבה נציג פרטים בסיסיים על המועדון המופיעים בהמשך הגלילה, מיד אחרי גלריית תמונות צבעונית (כי ביננו, אנחנו יודעים שאתם כאן בשביל התמונות ולא בשביל הכתבות…).
מועדון פורשה קלאסיק ישראל, מורכב בעיקר מגברים שחוו את משבר גיל הארבעים על מלא. אותם גברים תרמו רבות להעלאת איכות הרכבים שנוסעים בכבישי ארץ הקודש, בזכות ייבוא של רכבי פורשה קלאסיים. רכבים שלא היו חלק מהנוף בישראל, למעט אקזמפלר נדיר כזה או אחר של אלו.
כך שבזכות פועלם ניתן לראות כאן הרבה יותר דגמי פורשה ישנים. הרפרטואר מרשים וכולל בין השאר, פורשה 944, פורשה 928, פורשה 914, פורשה 911 ואפילו רפליקה מהממת אחת של פורשה 356. למרות שבחלק מהרכבים האלו המנוע מותקן בצד הלא נכון, אנחנו לגמרי בעד! דוד חסון, מייסד המועדון, נידב לנו את הפרטים לגבי פעילותו.
מנהלי המועדון: דוד חסון (מייסד), ערן בלילתי וירוסלב סטפנוב.
שנת הקמה: 2015
מספר חברים: כ-100
מי יכול להצטרף: כל מי שיש לו פורשה קלאסית בחניה וחברי המועדון הצליחו לשים עליו את ידם
דמי חבר שנתיים: חינם (למי נשאר כסף לדמי חבר עם רכב כזה?)
רשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם
סוגי פעילויות: השתלבות במפגשי אספנות שונים, טיולי נהיגה, ימי מסלול, ימי קארטינג ולא מעט התכתבויות בשלושת קבוצות הוואטסאפ המאוד פעילות של המועדון: הקבוצה הטכנית, קבוצת הטיולים וקבוצת האוף-טופיק בה מדברים (כמעט) על הכל.
למה דווקא פורשה קלאסית? “פורשה קלאסית היא מלאכת מחשבת, ומניסיוננו נראה שהיא יוצרה כדי להישאר לעד. פורשה קלאסית שתוחזקה כהלכה תציג אמינות גבוהה במיוחד ותאפשר לבעלים שלה ליהנות מחוויה מטריפת חושים שכוללת ניחוחות של בנזין ושל מושבי העור, צליל המנוע הייחודי והמראה הנדיר, הייחודי והיוקרתי. אין ספק שזה טוב שבעתיים בטיול נהיגה, כשמסביבך נוהגים חברי הקבוצה בפורשה הקלאסיות שלהם.”
משפט מאפיין: יש למישהו המלצה על כיסוי רכב טוב?