בסקירות קצרות אלו, אנו נציג שלל מועדוני רכב פעילים בישראל, כאשר בכל כתבה נאיר באמצעות הזרקור שלנו על מועדון רכב שונה (ולפעמים גם משונה). והפעם מועדון סובארו אימפרזה GT ישראל. כמו בכל כתבה כזו גם כאן נציג פרטים בסיסיים על המועדון המופיעים בהמשך הגלילה, מיד אחרי גלריית תמונות צבעונית (כי ביננו, אנחנו יודעים שאתם כאן בשביל התמונות ולא בשביל הכתבות…).
מועדון GC8 ישראל, מורכב בעיקר מגברים שנתקעו אי שם בסוף שנות ה-’90 (מהשנים הכי יפות לטעמנו בתעשיית הרכב). באותן שנים, האימפרזה GT הייתה מלכת הרמזורים והפיתולים בארץ, הודות למנוע הטורבו-בנזין בנפח שני ליטר המפיק 218 כוחות סוס וההנעה כפולה, אשר יחד שיגרו את ה-GT תוך 6.1 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש. אבל לא רק.
היום, מי שרוצה להגיע מהר ל-100 קמ”ש קונה טסלה. אבל טסלה לא מגיעה עם הנוסטלגיה מהמפגשים של תחילת שנות ה-2000 בקניון איילון, היא לא מגיעה עם ספויילר מוגזם מאחורה (ואם תבחרו להתקין בה אחד כזה, זה יראה מגוחך), היא לא מגיעה עם האייקוניות של מרוצי הראלי של שנות ה-’90 והיא לא מגיעה עם צליל הגרגור הכל-כך ייחודי שמפיק מנוע הבוקסר של האימפרזה. איתי פנירי, מנהל המועדון, שמחזיק ב-GC8 בצבע הנכון כרכבו היום יומי כבר 13 שנה, נידב לנו את הפרטים לגבי פעילותו. את אלו תמצאו ממש מתחת לגלריה הבאה.
מנהלי המועדון: איתי פנירי, איתמר מנשה וים מלמד.
שנת הקמה: 2020
מספר חברים: 30
מי יכול להצטרף: כל בעל אימפרזה GC8 שמגיע למפגשים בקביעות ופעיל בקבוצת הוואטסאפ של המועדון.
דמי חבר שנתיים: חינם (צריך את הכסף לדלק)
רשתות החברתיות: קבוצת וואטסאפ סגורה ופעילה מאד
סוגי פעילויות: טיולי נהיגה, מפגשים סטאטיים, מפגשי צילומים, ימי מסלול.
למה דווקא אימפרזה GT? “הצליל שבוקע מהאגזוז ומתא המנוע, מורשת המרוצים המפוארת שלה וההתנהגות הקיצונית. ה-GC8 היא מכונית שנכנסת לנשמה והופכת לחלק ממך.”
משפט מאפיין: “חבר’ה, מחירי הדלק עולים בסוף החודש. אל תשכחו לתדלק לפני…”