אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
זמן תרבות: מועדון אימפרזה GT ישראל (GC8)
ראשי » מגזין » זמן תרבות: מועדון אימפרזה GT ישראל (GC8)

זמן תרבות: מועדון אימפרזה GT ישראל (GC8)

תרבות הרכב בישראל נמצאת בשיא של כל הזמנים וזה מתבטא בשלל מועדוני רכב שקמו בשנים האחרונות. בסיקור זה, המובא כחלק מסדרת סיקורים קצרים, אנו מציגים בפניכם את מועדון GC8 ישראל, מועדון שצמח בעיקר בזכות אנשים שמחירי הדלק העולים לא הרתיעו אותם. כתבה שלישית בסדרה

יובל לוי 24/11/2022 צלם: יובל לוי

בסקירות קצרות אלו, אנו נציג שלל מועדוני רכב פעילים בישראל, כאשר בכל כתבה נאיר באמצעות הזרקור שלנו על מועדון רכב שונה (ולפעמים גם משונה). והפעם מועדון סובארו אימפרזה GT ישראל. כמו בכל כתבה כזו גם כאן נציג פרטים בסיסיים על המועדון המופיעים בהמשך הגלילה, מיד אחרי גלריית תמונות צבעונית (כי ביננו, אנחנו יודעים שאתם כאן בשביל התמונות ולא בשביל הכתבות…).

מועדון GC8 ישראל, מורכב בעיקר מגברים שנתקעו אי שם בסוף שנות ה-’90 (מהשנים הכי יפות לטעמנו בתעשיית הרכב). באותן שנים, האימפרזה GT הייתה מלכת הרמזורים והפיתולים בארץ, הודות למנוע הטורבו-בנזין בנפח שני ליטר המפיק 218 כוחות סוס וההנעה כפולה, אשר יחד שיגרו את ה-GT תוך 6.1 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש. אבל לא רק.

היום, מי שרוצה להגיע מהר ל-100 קמ”ש קונה טסלה. אבל טסלה לא מגיעה עם הנוסטלגיה מהמפגשים של תחילת שנות ה-2000 בקניון איילון, היא לא מגיעה עם ספויילר מוגזם מאחורה (ואם תבחרו להתקין בה אחד כזה, זה יראה מגוחך), היא לא מגיעה עם האייקוניות של מרוצי הראלי של שנות ה-’90 והיא לא מגיעה עם צליל הגרגור הכל-כך ייחודי שמפיק מנוע הבוקסר של האימפרזה. איתי פנירי, מנהל המועדון, שמחזיק ב-GC8 בצבע הנכון כרכבו היום יומי כבר 13 שנה, נידב לנו את הפרטים לגבי פעילותו. את אלו תמצאו ממש מתחת לגלריה הבאה.

gc8 (20 of 25)gc8 (20 of 25)Preview
gc8 (21 of 25)gc8 (21 of 25)Preview
gc8 (22 of 25)gc8 (22 of 25)Preview
gc8 (23 of 25)gc8 (23 of 25)Preview
gc8 (24 of 25)gc8 (24 of 25)Preview
gc8 (25 of 25)gc8 (25 of 25)Preview
gc8 (19 of 25)gc8 (19 of 25)Preview
gc8 (18 of 25)gc8 (18 of 25)Preview
מועדון סובארו אימפרזה GT ישראלמועדון סובארו אימפרזה GT ישראלPreview
gc8 (16 of 25)gc8 (16 of 25)Preview
gc8 (15 of 25)gc8 (15 of 25)Preview
gc8 (14 of 25)gc8 (14 of 25)Preview
מועדון סובארו אימפרזה GT ישראלמועדון סובארו אימפרזה GT ישראלPreview
gc8 (9 of 25)gc8 (9 of 25)Preview
מועדון סובארו אימפרזה GT ישראלמועדון סובארו אימפרזה GT ישראלPreview
gc8 (11 of 25)gc8 (11 of 25)Preview
gc8 (12 of 25)gc8 (12 of 25)Preview
gc8 (13 of 25)gc8 (13 of 25)Preview
gc8 (2 of 25)gc8 (2 of 25)Preview
gc8 (3 of 25)gc8 (3 of 25)Preview
gc8 (4 of 25)gc8 (4 of 25)Preview
gc8 (5 of 25)gc8 (5 of 25)Preview
gc8 (6 of 25)gc8 (6 of 25)Preview
gc8 (7 of 25)gc8 (7 of 25)Preview
gc8 (1 of 25)gc8 (1 of 25)Preview

 


מנהלי המועדון: איתי פנירי, איתמר מנשה וים מלמד.

שנת הקמה: 2020

מספר חברים: 30

מי יכול להצטרף: כל בעל אימפרזה GC8 שמגיע למפגשים בקביעות ופעיל בקבוצת הוואטסאפ של המועדון.

דמי חבר שנתיים: חינם (צריך את הכסף לדלק)

רשתות החברתיות: קבוצת וואטסאפ סגורה ופעילה מאד

סוגי פעילויות: טיולי נהיגה, מפגשים סטאטיים, מפגשי צילומים, ימי מסלול.

למה דווקא אימפרזה GT? “הצליל שבוקע מהאגזוז ומתא המנוע, מורשת המרוצים המפוארת שלה וההתנהגות הקיצונית. ה-GC8 היא מכונית שנכנסת לנשמה והופכת לחלק ממך.”

משפט מאפיין: “חבר’ה, מחירי הדלק עולים בסוף החודש. אל תשכחו לתדלק לפני…”

מועדון סובארו אימפרזה GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מיני נפרדת מהתיבה הידנית

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד