בזמן שלנצ’יה מנסה לחזור לחיים ומעריצי המותג מפנטזים על גלגול מחדש למכוניות הראלי האגדיות של החברה, לא מעט סדנאות מראות כיצד צריך להיראות קאמבק ראוי של המותג האהוב.
קימרה עשתה זאת עם ה-037 האקזוטית, סדנת סקודריה גראסי יצרה S4 סטרדאלה מודרנית ואילו GCK מוטורספורט בנתה אינטגרלה חשמלית למרוצי ראלי עם קשר לא קטן למקור.
כעת סדנה נוספת משתמשת במכוניות הראלי של לנצ’יה כמקור השראה. מדובר בסדנת ואנוול (Vanwall) הבריטית שלה היסטוריה ארוכה במרוצים ואפילו תואר אליפות היצרנים הראשונה בפורמולה 1 בו זכתה בשנת 1958. בסדנה החליטו לצעוד עם הזמן וליצור מכונית קומפקטית ספורטיבית בעלת הנעה חשמלית, עם עיצוב בהשראת לנצ’יה דלתא אינטגרלה – אם כי בפרשנות מודרנית.
המכונית הנקראת Vandervell על שמו של מייסד הסדנה מתהדרת בעיצוב שהוא הומאז’ לאיטגרלה בקווים מודרניים, מצורת החרטום הרבועה בעלת ארבעת פנסי החזית, ניפוח הכנפיים הבולטים מלפנים ומאחור והקורה האחורית העבה המשולבת בכונס אוויר (המזכיר דווקא את הדלתא S4). אל המראה הקרבי והדחוס משלימים כונסי אוויר מוגדלים ומסיטי רוח מלפנים ומאחור וחשיוקי ענק מוזהבים בקוטר 22 אינץ’.
המרכב עצמו עשוי כולו מסיבי פחמן והוא מסתיר את העובדה שמתחת למעטפת הנאה מסתתרת מכונית די מוכרת: יונדאי איוניק 5. במבט שני, אפשר לראות את קווי הדמיון לעיצוב הזוויתי של הקוראנית. בסדנה הבריטית לא הסתפקו רק בשינויי עיצוב, והם טוענים גם לכיול שונה וספורטיבי יותר למערכת המתלים עם שימוש ברכיבים משודרגים, אם כי המפרט המלא טרם נחשף.השימוש במרכב מסיבי פחמן ועוד רכיבים מחומרים קלים אמור להוריד את משקל המכונית אלך מתחת לרף השני טון של דגמי האיוניק 5 הרגילים. בנוסף תא הנוסעים אמור להציע מראה משודרג, ספורטיבי ומהודר יותר מאשר בדגמים המקוריים.
ואנוול תציע את הונדרבל בשתי גרסאות הנעה, שתיהן עם שני מנועים חשמליים, הנעה כפולה ונתונים כמעט זהים לאלו של דגמי האיוניק 5. לגרסה הרגילה המכונה ואנדרבל S ישנו הספק משולב של 325 כ”ס המספיקים כדי לזנק ל-100 קמ”ש ב-4.9 שניות עם מהירות מרבית המוגבלת ל-185 קמ”ש וטווח נסיעה המוצהר של 450 ק”מ. לגרסה השניה הנקראת ואנדרבל S פלוס המקביל לאיוניק 5N הספק משולב של 650 כ”ס המאיצים אותה ל-100 קמ”ש ב-3.4 שניות עם מהירות מרבית מוגבלת ל-265 קמ”ש וטווח נסיעה של 420 ק”מ.
ואוול מתכננת לייצר רק 500 יחידות מהקומפקטית החשמלית שלהם. תג המחיר העדכני טרם פורסם, אך כאשר נחשפה המכונית כאבטיפוס לפני שנתיים דובר על מחיר שיעמוד על 128 אלף פאונד. כעת לאחר הדחיה בכניסה לייצור צפוי המחיר להיות גבוה עוד יותר, וזה לפני תוספות והתאמות אישיות. מצד שני בסכום הזה אתם יכולים לקנות אינטגרלה מקורית במצב טוב ועדין ישאר לכם עודף לאיוניק 5 חדשה.