אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
זה לא מפסיק: פורשה 911 RSR ‘חדשה’ במכירה פומבית
ראשי » מגזין » זה לא מפסיק: פורשה 911 RSR ‘חדשה’ במכירה פומבית
פורשה 911

זה לא מפסיק: פורשה 911 RSR ‘חדשה’ במכירה פומבית

כן, יש אנשים שקונים את מכונות הנהיגה המושלמות ולא מזיזים אותן מטר אחד

אריאל אלסיבוני 27/04/2017

רק אתמול סיפרנו לכם על ב.מ.וו M3 שעומדת למכירה’ אחרי שכמעט שלושה עשורים אף אחד לא נהג בה. ועכשיו אנחנו נתקלים בזה, פורשה 911 RSR נדירה ומיוחדת משנת 1993, עם 10 ק”מ בלבד על השעון, שתעמוד למכירה פומבית בחודש הבא.

בכדי להבין כמה המכונית הזו מיוחדת בלי שום קשר למספר הק”מ שעברה, צריך לחזור קצת אחורה בזמן. בשנים ההן פורשה הציעה למכירה את ה-964RS עם מנוע 3.6 ליטרים. לאחר מכאן הוצעה למכירה ה-RS בגרסת 3.8 ליטרים עם הספק של 300 כ”ס.

פורשה 911

 


ה-RSR היא גרסת המירוץ של ה-RS, והיא נמכרה על ידי מחלקת הרכבים המיוחדים של פורשה ללקוחות מיוחדים, כמכונית מוכנה למירוצים. ההספק כאן עומד כבר על 350-375 כ”ס (תלוי במגבלה של סדרת המירוצים בה התחרתה). ה-RSR היא מכונית מירוץ לכל דבר כזו שנצחה את הקטגוריה שלה בלה-מאנס איך שהוצגה. היא קבלה את הגוף הרחב של הטורבו, כנף אחורית משמעותית מאוד ובעיקר, נבנתה ביד על ידי מחלקת המירוצים של פורשה.

פורשה 911

 

אז כמובן שלא היה בה מזגן, דיפונים, חומרי בידוד או חלונות חשמליים. זוהי מכונית מסלול עם נתון תאוצה ל-100 קמ”ש (3.7 שניות) , סתם לדוגמה, שבייש אז גם את הפרארי F40. וזה מביא אותנו למכונית הספציפית הזו.

פורשה 911

 

מי שהזמין אותה, מכונית מירוץ כן? ביקש מפורשה להתקין בכל זאת קצת אביזרי נוחות בתוכה. הוא הזמין אותה עם צבע אפור חיצוני והפנים קיבל בחזרה את דיפוני הדלתות, הגג ועוד. לבקשת הלקוח כל הפנים נצבע בצבע אדום וגם מושבי המירוץ צופו בעור בגוון שהזמין הלקוח. ההזמנה של הלקוח התימהוני, כללה אפילו צביעה שונה לחישוקים ולאום שמהדק כל אחד מהם וגם צבע ספציפי לקליפרים.

פורשה 911

 

המון השקעה. לקנות מכונית מירוץ נדירה ויקרה, לדרוש התקנה של אבזור שיהפוך אותה לנעימה יותר ביום-יום. ואז לא לנהוג בה אפילו מטר אחד. 10 ק”מ בלבד מופיעים על השעון של ה-RSR הזו ואפשר רק להצטער עבור אותו אספן מוזר שלא טורח לנהוג במכוניותיו. ואפשר גם לקנא בבר-המזל שיקנה אותה. מכונת מירוצים משובחת בת 24, שהגריז מהמפעל עדיין שומר על גופה.

 

C:\Users\10\Desktop\2017-04-27 19_36_06-‪1993 Porsche 911 Carrera RSR 3.8 _ Villa Erba 2017 _ RM Sotheby's.png

911 RSR פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד