פרארי F8 טריביוטו בהקפות חופשיות בפיוראנו. נשמע טוב לא? בהחלט. אפשר להסכים שזו הזדמנות מצוינת לשחרר את הרסן מהיצירה העדכנית של פרארי. ואם יש מישהו שאמור לדעת מה הוא עושה ליד ההגה (פחות או יותר) וגם איזה צלם בסביבה, אז בכלל צפויה לנו חגיגה.
רק בשביל לרענן את הזיכרון, פרארי F8 טריביוטו מייצרת 710 כ”ס ותוקפת את הגלגלים האחוריים עם 78.3 קג”מ כבר מ-3,250 סל”ד. שים מסביב ל-V8 המוגדש הזה את כל העילית ההנדסית שפרארי יודעת לייצר ותקבל מכונה משומנת. כזו שבידיים הנכונות השמיים הן הגבול איתה.
על ההגה ישנו מיק שומאכר שאמור להרגיש בבית בפיוראנו. הוא חלק מאקדמיית המירוצים של פרארי וגם מכיר מקרוב את מכונית הפורמולה 1 שלה. התוצאה אמורה להיות מפוצצת. אבל, כגודל הציפייה גודל האכזבה. התוצאה משעממת עם התייחסות יבשושית של שומאכר ליכולת של הטריביוטו עם אפס גירוי ויזואלי.
מי שמתגעגע לימים אחרים, בהן לנהגים היה שפם ולמכוניות היו נטיות אובדניות, יכול לצפות בנייג’ל מנסל לוקח את ה-F40 לסיבוב באותו מסלול בגשם. מדהים לראות את השינוי האדיר, בכל אספקט, בשלושת העשורים האחרונים.
ואם כבר מדברים על געגוע וענקים, אי-אפשר לא להיזכר בהקפה המרהיבה של אירטון סנה עם ההונדה NSX בסוזוקה. מסוג הדברים שצופים בהם ותוהים על המציאות המוטורית המתחסדת הנוכחית.