אסטון מרטין הציגה בשנים האחרונות שלל דגמים וגרסאות, אבל יותר מכל תהיה החברה מזוהה עם סדרת DB (ראשי תיבות של בעל החברה בעבר דיוויד בראון) ששורשיה מגיעים עד לשנות ה-40. במהלך עשרות השנים הללו כללה השושלת מספר דגמים אייקונים, לא רק בתרבות המוטורית, כמו ה-DB5 ו-DB6, כשהדגם הנוכחי DB11הוצג כבר בשנת 2016. מה שאומר שזמנו כבר הגיע.
הדגם שמחליף את אסטון מרטין DB11 יוצג בעוד 10 ימים, ועד אז כמקובל בימנו מתפרסמות תמונות מוצללות רשמיות המרמזות על המחליפה המסקרנת. מהתמונות שפורסמו ניתן לראות שגם בדור החדש תשמור ה-DB על הצללית המוכרת והקלאסית, עם פרופורציות המשלבות בין חרטום ארוך לזנב קצר, קו כתפיים העולה באזור הגלגל האחורי ומשתלב עם תפיחת בית הגלגלים. בחזית ישנה השבכה המזוהה של אסטון מרטין בוריאציה עדכנית וגדולה מבעבר בהשראת ה-DBS סופרלג’רה, עם יחידות תאורה טיפתיות גדולות הנמשכות לאחור ומאזכרות, לפחות בתמונות המעורפלות, את הונקוויש מנוחתה עדן. דבר אחד בטוח, כמיטב המסורת של אסטון מרטין גם ה-DB הזו צפויה להיות אחת המכוניות היפות בייצור סדרתי.
אסטון מרטין פרסמה גם תמונת פנים בודדת. התמונה לא חושפת את כל תא הנוסעים אלא רק את הקונסולה המרכזית, אבל היא מעידה על עיצוב ותכנון חדש. כאשר הקונסולה המוגבההת כוללת מסך מולטימדיה המוצב בזווית חצי אופקית. הקונסולה מרכזת בתוכה, למרבה השמחה, מתגים פיזיים לתפעול בקרת האקלים, כיול המתלים ומערכות הרכב השונות, כאשר במרכזה נמצע מתג ההנעה ומתחתיו בורר הילוכים קטן ומינימליסטי.
אסטון מרטין לא מפרסמת פרטים טכניים על ה-DB החדשה, מה שמשאיר אותנו בתהיה גדולה לגבי יחידת ההנעה שתניע אותה. מנוע ה-V12 המפורסם של אסטון מרטין המשמש גם את ה-DB11 יצא לגמלאות לאחרונה במהדורה האולטימטיבית של ה-DBS. האופציה ההגיונית היא מנוע ה-V8 כפול המגדשים של מרצדס/AMG הנמצא בגרסת הכניסה של ה-DB11, שמן הסתם יצטרך להתחזק כדי לספק רמת ביצועים מקבילה לכל הפחות לגרסת ה-V12. האם יצטרף גם תגבור היברידי כלשהו? גם זה נמצא על הפרק. בכל מקרה את הפרטים המדויקים נדע ונדווח לכם לאחר החשיפה הרשמית ב-25 למאי.