עידן ההנעה החשמלית הגיע גם למותג השטח ג’יפ, וחובבי השטח יצטרכו להתרגל לעובדה שבשנים הקרובות נאלץ לראות לא מעט דגמים חשמלים הנושאים את השם המיתולוגי. ג’יפ אוונג’ר אותו בחנו לאחרונה היה הדגם הראשון לבשר על המהפכה החשמלית בג’יפ, אבל ההמשך שלה צפוי להיות יותר מחובר לשורשים, עם הנעה כפולה כמתבקש.
הדגם החשמלי הבא של ג’יפ יושק באביב הקרוב והוא נקרא ואגוניר S. מספר חודשים לפני החשיפה המלאה, משחררת ג’יפ תמונה ראשונה של חזית הרכב ופרטים טכניים ראשונים ומבטיחים. כמו במקרה של קאדילאק עם הגרסה החשמלית של האסקלייד, גם ואגוניר S אמנם נושא את השם של ה-SUV גדול והיוקרתי של המותג, אך הוא יהיה שונה בתכלית ולא יחלוק בסיס משותף.
התמונה אותה מפרסמת ג’יפ לא חושפת יותר מידי פרטים נוספים על ואגוניר S, אך ניתן להבחין שהוא מציג פרשנות חדשה ומוארת לשבכת שבעת הפסים המסורתית של ג’יפ. לצד זאת למכסה המנוע ישנה בליטה שרירית במרכז, גם כקריצה לדגמי עבר, ובאון מפתיע החזית לא אטומה לחלוטין וכוללת כונסי אוויר בתחתית הפגוש הקדמי. ג’יפ ואגוניר S אמור להיות רכב SUV גדול עם אורך של כחמישה מטרים ובסיס גלגלים של כשלושה מטרים, אך לא ידוע אם הוא יצויד גם בשורת מושבים שלישית כמו בג’יפ וגוניר בעל מנועי הבנזין.
ג’יפ ואגוניר המוכר כיום הנמכר בעיקר בצפון אמריקה הנוי על שלדה המאורכת של הגרנד צ’רוקי, שמצידו מתבסס על פלטורמת ג’ורג’יו שמקורה באלפא רומיאו. ואגוניר S לעומת זאת יהיה הדגם הראשון של ג’יפ לחנוך את פלטפורמת STLA-L EV שהיא ורסיה החשמלית ייעודית לפלטפורמה הגדולה של קבוצת סטלנטיס שתשרת את הדגמים החשמליים הגדולים של הקבוצה, כמו גם דגמים ספורטיביים כמו דודג’ צ’ארג’ר דייטונה החשמלית. המשמעות היא שלואגוניר S תהיה שלדה אחודה ולא שלדת סולם נפרדת כמו בראם 1500 החשמלי.
בג’יפ מצהירים שלואגוניר S יהיו צמד מנועים חשמליים כסטנדרט עם חלוקת כוח משתנה המותאמת לנסיעה בשטח. ההספק הכולל בגרסה הבכירה יעמוד על 600 כ”ס כשהיא תוכל להאיץ ל-96 קמ”ש (60 מייל) ב-3.5 שניות בלבד – נתון נאה לרכב פנאי שמשקלו צפוי להיות כ-2.5 טון לפחות. ההתבססות על פלטפורמת STLA EV מאפשרת שימוש בארכיטקטורת 800V לטובת טעינת DC אולטרה מהירה בקצבים של למעלה מ-200 קילוואט. הפלטפורמה מאפשרת לאכלס מכלול סוללות בקיבולת של עד 118 קוט”ש, מה שאמור להבטיח טווח נסיעה של לפחות 500 ק”מ על פי נתונים שפרסמה סטלנטיס.