במשך שנים עד ההיפרדות מרולס רויס נחשבה בנטלי כאחות היותר ספורטיבית במשפחה, שנועדה עבור מי שגם נוהגים במכונית שלהם מידי פעם ולא רק מוסעים על ידי הנהג הפרטי. בהתאם לכך פיתחה בנטלי מסורת של מכוניות פאר לימוזיניות שגם הציעו ביצועים שריריים, מבלי להזניח כמבן את ההידור והנוחות הראויות והמתבקשות בקרב המהעמד האריסטוקרטי, אך בסופו של דבר היו זהות ברובן לדגמי רולס רויס.
המעבר לבעלות פולקסווגן פתח בפני בנטלי עידן חדש שבו המשיכה להציע לימוזינות על. הבכירה בהן הייתה המולזאן שיוצרה הופסק ולא זכתה למחליפה (כיוון שבבנטלי העדיפו להתמקד בבנטאייגה המוחצן וסר הטעם) והעיקרית הייתה הקונטיננטל פליינג ספור (Flying Spour) שחלקה בסיס משותף עם הקונטיננטל GT. לפני חודשים ספורים חשפה בנטלי את הדור החדש של הקונטיננטל GT, כך שהגעתה של פליינג ספור חדשה בהקדם הייתה צעד צפוי.
כעת חושפת בנטלי את הפליינג ספור החדשה שכבר לא נושאת את השם קונטיננטל כדי לבדל אותה מהאחות בתצורת קופה, אך מבט עליה לא משאיר מקום לטעיות. העיצוב שהוא אבולוציה אלגנטית, מודרנית ומלוטשת לקווים של הקונטיננטל מראשית שונות ה-2000, כשהשוני העיקרי בפליינג ספור הוא כמובן בדלתות הקדמיות הקצרות יותר והוספת צמד הדלתות הנוסף מאחורי קורה B שמגובות בבסיס גלגלים ארוך יותר העומד על למעלה משלושה מטרים.
יחידת ההנעה זהה לזו שבקוננטיננטל GT כשהיא מתבססת על מנוע ה-V8 בנפח 4.0 שיהיה המנוע הבנזין העיקרי של בנטלי בעשור הקרוב אחרי שנפרדה ממנוע ה-W12 הייחודי ששימש אותה מראשית שנות ה-2000. המנוע כפול המגדשים בעל מערכת הזרקה ישירה בלחץ של 350 באר מספק 600 כ”ס ו-81.5 קג”מ ומסתייע במנוע חשמלי בהספק של 190 כ”ס ו-45.6 קג”מ. המנוע החשמלי מסייע בתאוצה המיידית כדי להתגבר על השהיית הטורבו ויכול גם להניע את המכונית בעצמו לטווח של עד 76 ק”מ במהירות של עד 140 קמ”ש הודות לסוללת 25.9 קוט”ש.
ההספק המשולב של המערכת ההיבירידית עומד על 782 כ”ס ו-102 קג”מ, מה שהופך את הפליינג ספור החדשה למכונית הסדאן החזקה ביותר שייצרה בנטלי אי פעם. הביצועים בהתאם, כאשר הלימוזין המדושנת מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.5 שניות. ההנעה בפליינג ספור היא כפולה כמקובל בבנטלי בעשורים האחרונים, ולמרות היותה גדולה וכבדה משמעותית מהקונטיננטל GT (שהיא לא בדיוק בריה קלילה בפני עצמה) בבנטלי מצהירים על היכולות הדינמיות שלה שמסתייעות בדיפרנציאל אחורי אקטיבי שהוא גם מוגבל החלקה המאפשר חלוקת כוח וקטורית בפניות וחלוקת משקל כמעט מאוזנת עם 51.7% לטובת הסרן הקדמי. אל אלו מצטרפים בולמי זעזועים אדפטיביים עם תא כפול לטובת טווח שיכוך נרחב ומאוזן יותר והיגוי אחורי כסטנדרט. אם אתם צריכים יותר נוחות ופרקטיות מאשר בקונטיננטל GT, ספר ההזמנות של הפליינג ספור נפתח והיא תתחיל להתגלגל מפס הייצור כבר בסוף השנה.