אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הסייברטראק של טסלה ממשיך להתעכב
ראשי » חדשות » הסייברטראק של טסלה ממשיך להתעכב
טסלה סייברטארק

הסייברטראק של טסלה ממשיך להתעכב

השקת הטנדר של טסלה ממשיכה להידחות ואילון מאסק מנסה להרגיע את המשקיעים בהצהרה ש"חחפרנו את הקבר שלנו עם הסייברטארק"

אופיר דואק 23/10/2023 צלם: יצרן

פרוייקט הסייברטארק של טסלה ממשיך להסתבך. בימים אלו מודיעה טסלה על דחיה נוספת בהשקה של הטנדר הייחודי שלה, הדחיה השישית המספר. על פי טסלה הפעם, מתוכננת ההשקה ל-30 בנובמבר, מה שאומר שהמסירות הראשונות של הסייברטראק בארה”ב יהיו במקרה בטוב לקראת סוף השנה.

בעקבות הדחיה ערך אילון מאסק שיחה עם המשקיעים בה צוטט בהתייחס לעיכובים כי “חפרנו לעצמנו את הקבר עם הסייברטארק” והוסיף “זה אחד מהמוצרים שמגיעים פעם בזמן רב, וקשה להגיע ליצור במאסות גדולות של מוצרים מיוחדים כמו הסייברטארק”. הציטוט בא כדי להסביר את הקושיי שנוצרו לטסלה ביצור הסדרתי, בעיקר בגלל העיצוב הזוויתי והלא שגרתי.

טסלה הכריזה על הסייברטארק בסוף שנת 2019 אחרי מספר שנים בהן מאילון מאסק שיחרר הצהרות על כוונתו להיכנס לתחרות בשוק הטנדרים העצום והריווחי במיוחד בארה”ב. מאז שיחררה לא מעט הצהרות על היכולת והטכנולוגיה של הטנדר העתידני שיצרו באז מתמשך בתעשיה וברשת. דגם טרום יצור של הסייברטארק נצפה בנסיעה בקיץ האחרון, אך כאמור תאריך ההשקה הרשימת ותחילת המסירות שוב נדחה.

הדחיות הללו מעמידות את טסלה במצב בעייתי, שכן עד היום נרשמו למעלה מ-2 מיליון הזמנות לסייברטארק, אך בטסלה הודו כי יתקשו להגיע לייצור של 250,000 יחידות בשנה לפני שנת 2025. זה אומר שהלקוחות יצטרכו להמתין עוד זמן רב עד שיקבלו את הסייברטארק שהזמינו, זאת בזמן שפורד, שברולט וחברת ריביאן כבר ההציגו ומייצרות את הטנדרים החשמליים שלהם באופן שוטף, כאשר ראם צפייה להצטרף אליהם כבר בחודשים הקרובים.


div class="ad-placement">

טנדר חשמלי טסלה טסלה סייברטארק סייברטארק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד