אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הסופרבייק של QJ מוטור מתקרב לייצור
ראשי » דו-גלגלי » הסופרבייק של QJ מוטור מתקרב לייצור
QJ מוטור

הסופרבייק של QJ מוטור מתקרב לייצור

היצרנית הסינית השאפתנית הציגה במילאנו קונספט שהוא למעשה אבטיפוס לאופנוע סופרבייק עם מנוע שמגיע מ-MV אגוסטה

אופיר דואק 04/12/2023 צלם: יצרן

בתחילת 2023 דלפו לרשת תמונות של אופנוע ספורטיבי חדש של QJ מוטור המיועד להתחרות בקטגוריית הבכירה של אופנועי הליטר הספורטיביים. התמונות הלא רשמיות עוררו לא מעט השערות לגבי האופנוע החדש והיומרני, בהן גם הערכה כי QJ מוטור לא תפתח עבורו מנוע מדף חלק, אלא תיעזר ב-MV אגוסטה.

הרעיון של אופנוע ספורט סיני עם מנוע של אקזוטיקה איטלקית נשמע מופרך, אבל אחרי כמעט שנה הוא יהפוך בקרוב לעובדה מעשית. בתערוכת מילאנו האחרונה הציגה QJ מוטור קונספט בשם SKR1000 RC שנראה כמו אבטיפוס כמעט מוגמר. העיצוב שונה מזה של ה-SKR1000 RR שהודלף לפני כשנה, כשהוא מתאפיין במסכת חזית פלסטית שקופה ומחודדת שהיא גם המשקף עצמו, יחידות תאורת LED זוויתיות, קווי גוף מודרניים ונקיים יותר וחידת מושב זנב מפוסלת עם דוד מפלט קצרצר וגבוה מכל צד.

המנוע כאמור מגיע מ-MV אגוסטה אשר העדיפה לשמור מסיבות ברורות את מנועי הדור האחרון שלה לעצמה, ובמקום זאת לנדב את מנוע ה-1,078 סמ”ק ששימש את הברוטלה 1090 שכבר לא מיוצר. אחרי התאמה לתקן יורו 5 מספק המנוע 144 כ”ס ו-11.3 קג”מ, נתונים צנועים יחסית לאופנועי הליטר הספורטיביים מהדור האחרון, אבל עדין אמורים להעניק ל-RC ביצועים שטרם נראו באופנועים סיניים.


יתר המכלולים ההיקפיים גם הם ברמה לא אופיינית לכלים סיניים והם הצהרת כוונות שה-RC הוא לא רק מנוע. השלדה עשויה אלומיניום וכך גם הזרוע האחורית החד צדדית. המתלים מלפנים ומאחור הם מתוצרת מרזוקי וכוללים אפשריות כוונון מלאות ואילו מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו כוללת קאליפרים רדיאליים מסדרת Stylma הנחשבת. את החבילה משלימים צמיגי פירלי קורסה רוסו על חישוקי אלומיניום קלים. עכשיו נותר לראות אם כל אלו יגיעו לדגם הסדרתי שיצא לשוק ב-2024.

MV אגוסטה QJ מוטור היפרספורט סופרבייק ספורט ליטר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד