מאז נרכשה בימוטה על ידי קאוואסאקי בונה החברה האיטלקית מחדש בעקביות את היצע הדגמים שהל, כשהיא לא מהססת להיכנס גם לקטגוריות בהן לא הייתה מעולם. כפי שעשתה למשל עם הטרה שהוצג בשנה שעברה במילאנו ומכניס את בימוטה לעולמות האדוונצ’ר, או עם אופנוע האנדורו האקזוטי BX450.
השנה הייתה הבשורה העיקרית של בימוטה הייתה חזרתה לאליפות הסופרבייק העולמית, כאשר בניגוד לכישלונות העבר, הפעם היא יכולה להסתמך על הידע והטכנלוגיה העצומים שצברה חטיבת המרוצים של קאוואסאקי (KRT) שעד לפני מספר שנים שלטה בדומיננטיות באליפות הסופרבייק העולמית עם ה-ZX10-RR.
אופנוע הסופרבייק של בימוטה כבר נחשף השנה, אך כדי לעמוד בתקנות המרוצים נדרשת גם גרסת הומולוגציה חוקית לכביש הציבורי. גרסה שכזו כיכבה במרכז הבמה של בימוטה בתערוכת מילאנו האחרונה. האופנוע נקרא KB998 Rimini, על שמה של העיירה בה הוקמה ופועלת בימוטה מאז 1973 ( עם לא מעט הפסקות, פשיטות רגל והחלפות בעלות )עד היום.
בימוטה KB998 מתבסס בראש ובראשונה על מנוע הארבעה צילינדרים הרוחבי בנפח 998 סמ”ק של קאוואסאקי ZX10-RR המספק 197 כ”ס -13,600 סל”ד. המנוע מורכב בשלדה ייחודית המשלבת בין צינורות אלומיניום בפרופיל צינורי המחברים בין ראש ההיגוי לקורה מרכזית מאלומיניום, כאש מאחור ישנה גם תת שלדה וזרוע אחורית מאלומיניום. באופן מעניין, המתלה הקדמי האופקי המפורסם של בימוטה לא הגיע ל-KB998 במקומו העדיפו האיטלקים פתרון מקובל של מזלג קדמי הפוך מתוצרת Showa בשילוב משכך היגוי מתוצרת אוהלינס. גם העיצוב שהוא אמנם נאה למדי, נראה אפילו מעודן, בטח לא אוונגרדי כפי שמקובל בבימוטה. כשאפשר אפילו להגיד שזהו האופנוע הכי יפני למראה שיצרה החברה האיטלקית.
בבימוטה לא פרסמו פירוט מלא של כל התופינים שבאופנוע, אך ניתן לזהות מערכת בלימה בעלת קאליפרים רדיאלים עם מנגנון הסתת רוח לקירור הדיסקים, מערכת פליטה מלאה מתוצרת אקרפוביק. כמו כן ניתן לזהות שימוש בנרחב בסיבי פחמן עבור כנפונים האווירודינמיים, הכנפיים שממעל לגלגלים, חיפוי המזלג התחתון ועוד. למרות זאת משקלות העצמי היבש של בימוטה KB998 עומד על 195 ק”ג.
בימוטה מתכוונת לייצר 500 יחידות בלבד של ה-KB998 Rimini, מתוכם 250 בשנת 2025 בשתי סדרות ייצור והייתר ב-2026. מחיר האופנוע לא פורסם, אך תהיו בטוחים שכיוון שמדובר בבימוטה הוא צפוי להיות גבוה בהתאם למעמד.