אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים
ראשי » חדשות » הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים
פורשה 911 קאררה 4S

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

פורשה ממשיכה לחדש את משפחת ה-911 כשכעת מגיע תורן של גרסאות הקאררה 4 כפולות ההנעה, כולל גרסת הטארגה הייחודית

אופיר דואק 02/07/2025 צלם: יצרן

משפחת ה-911 עתירת הדגמים של פורשה ממשיכה להתעדכן. מאז הציגה פורשה לפני קצת יותר משנה את מתיחת הפנים ל-911 הנוכחית (שם קוד 992) דואגת החברה לטפטף מידי כמה חודשים עוד גרסאות עדכניות שזכו לטיפול הקוסמטי ושדרוג תא הנוסעים, לצד שיפורים נקודתיים לכל גרסה ספציפית.

כעת מגיע תורן של גרסאות ה-4S החדשות בעלות ההנעה הכפולה, מצטרפות לדגמי הקאררה, קאררה S, קאררה T, ה-GTS וה-GT3 שכבר עודכנו במהלך השנה האחרונה – כאשר בחודשים הקרובים צפויה פורשה להשלים את רענון המשפחה עם החלת מקצה השיפורים גם על דגמי הטורבו.

עד כה הציעה פורשה את ה-911 העדכנית עם הנעה כפולה רק בדגמי ה-GTS שהפכו להיברידיים. כעת מוכפל היצע הגרסאות כפולות ההנעה של ה-911 עם הקאררה 4S שתוצע במרכבי קופה, קבריולה וטארגה בעלת הגג הייחודי – שאגב מוצעת עם הנעה כפולה בלבד מאז שנת 2006. ועוד נתון מעניין, מחצית מהלקוחות של דגמי הקאררה S בוחרים בהנעה כפולה, וזו הסיבה שבפורשה מעדיפים שלא להציע אותה כאופציה בדגמי הקאררה הרגילים.


דגמי פורשה קאררה 4S עושים שימוש במנוע הבוקסר משושה הצילינדרים וכפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר המניב 480 כ”ס, שהם 30 כ”ס יותר מאשר בדגמי הקאררה S הקודמים ו-85 כ”ס יותר מאשר בדגמי הקאררה הסטנדרטיים. בדומה לרוב גרסאות ה-911 הנוכחיות, גם את דגמי הקאררה 4S יהיה ניתן לקבל רק עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה. מערכת ההנעה הכפולה נותרה זהה בתצורתה ואופי פעולתה עם מצמד רב דיסקיות המעביר כוח לגלגלים הקדמיים באופן משתנה בעת הצורך בשילוב דיפרנציאל קדמי נשלט אלקטרונית. עם זאת בפורשה טוענים ליחסי העברה משופרים ואופי פעולה יעיל יותר.

נתוני הביצועים של פורשה 911 קאררה 4S המרכב הקופה השתפרו קלות ביחס לגרסה היוצאת, כאשר הזינוק ל-100 קמ”ש אורך 3.3 שניות עם חבילת ספורט כרונו והמהירות המרבית עומדת על 308 קמ”ש. בדומה ליתר דגמי הקאררה S גם גרסאות ההנעה הכפולה מקבלות את מערכת הבלימה המשודרגת של דגמי ה-GTS עם דיסקים בקוטר 408 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור וקאליפרים צבועים באדום, מערכת חלוקת מומנט וקטורית, מערכת פליטה ספורטיבית ושילוב של חישוקי 20 אינץ’ מלפנים ו-21 אינץ’ מאחור. גרסת הטארגה  מוסיפה לאלו גם היגוי אחורי כסטנדרט.
אגב, בעוד גרסאות הקבריולה והטארגה מצוידות בצמד מושבים סמלי מאחור, דווקא גרסת הקופה מגיעה בלעדיהם, אך עם אפשרות לקבלם ללא תוספת מחיר.

אם כבר הזכרנו את עניין המחיר, אז תמחור רשמי של דגמי פורשה 911 קאררה 4S טרם פורסם, אבל אם זה לא עניין מהותי עבורכם ספר ההזמנות של פורשה כבר פתוח.

פורשה פורשה 911 פורשה 911 טארגה פורשה 911 קאררה 4
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד