שוק המכוניות החשמליות העממיות מתחמם בימים אלו עוד יותר עם השקתה בישראל של MG4, אשר תנסה לאתגר את ג’ילי גיאומטרי C ו-BYD אטו3 שמככבות בישראל בשנה האחרונה. יחד עם זאת תנסה MG4 להחזיר את המותג MG להוביל בשוק החשמליות, לאחר שבשנת 2020 היזיקה בתואר חשמלית הנמכרת ביותר בישראל.
MG4 היא מכונית קומפקטית במידותיה עם סממני עיצוב קלים של קרוסאובר. היא מתבססת על פלטפורמה חשמלית ייעודית חדשה של קבוצת SAIC שבה הסוללה מותקנת ברצפת הרכב, כאשר בתצורה הסטנדרטית שלה היא בעלת מנוע אחורי והנעה אחורית. אמנם מדובר במכונית חשמלית, אבל ב-MG מדגישים את עניין היכולת הדינאמית וההנאה מהנהיגה.
ההצהרות הללו משלבות עם החזון של MG לחזק את התדמית הספורטיבית והקשר להיסטוריה המפוארת של מותג, כאשר בתחילת 2024 עם חגיגות ה-100 ל-MG צפויה להצטרף גם MG4 כפולת מנועים עם 443 כ”ס והבטחה לחלוקת משקל מאוזנת של 50:50. יחד איתה צפויה להגיע ארצה גם MG סייברסטר המדליקה והמסקרנת שנחשפה לאחרונה.
נכון לעתה מגיעה MG4 בשתי גרסאות: האחת עם מנוע חשמלי בהספק של 170 כ”ס, סוללה בקיבולת של 51 קוט”ש המספקת טווח מוצהר של 350 ק”מ ותמיכה בטעינה מהירה של עד 117 קילוואט. לגרסה השניה מנוע חשמלי בהספק של 204 כ”ס, סוללה בקיבולת של 64 קוט”ש וטווח מרבים של 435-450 ק”מ בהתאם לרמת הגימור, כאשר ניתן לבצע טעינה מהירה על לקצב של 135 קילוואט.
הבשורה האמיתית היא בגזרת המחיר, בפרט בתקופה בה מחירי המכוניות הולכים ועולים. עם תג התחלתי של 145 אלף שקלים לגרסת ה-350 ו-154 אלף שקלים לגרסת ה-450 הופכת MG4 למכונית ההנעה האחורית הזולה בישראל.
בימים אלו אנחנו עורכים מבחן דרכים מקיף ל-MG4 ובקרוב תוכלו לקרוא כמה היא מהנה באמת והאם המחיר יכול להפוך את המכונית ללהיט