אם הרגשת ש-707 כוחות הסוס של הדודג’ צ’לנג’ר הל-קאט לא מספיקים, להנסי יש את התשובה בשבילך ה-HPE1000 עם לא פחות מ-1032 כ”ס.
כן, מנוע ההמי מוגדש-העל בנפח 6.2 ליטר, מקבל שני מגדשי טורבו (בנוסף!), מה שגורם לו להוציא 1032 כ”ס (אני אחזור על המספר הזה עוד כמה פעמים) ומומנט לא נתפס של 134.6 קג”מ.

הביצועים, מיותר לציין – מעולים. הנסי מציינים שהתאוצה לשישים מייל אורכת כעת 2.7 שניות בלבד. לרבע מייל מגיעה ה-HPE1000 ב-9.9 שניות בזמן חציית הקו המהירות תהיה 228 קמ”ש. הנסי לא מפרסמים נתון מהירות מירבית.

הם כן מתעכבים קצת על הצמיגים שאיתם הושגו התוצאות הללו: צמיגי דראג חצי מקצועיים. עוד מפרטים שם את רשימת השינויים שתורמים להספק והמומנט המתוארים. ויש כמה כאלו למנוע משולש המגדשים הזה. מי שירכוש את חבילת השיפורים הזו יקבל תגי זיהוי ממוספרים למכונית וגם תעודת מקוריות חתומה על ידי ג’ון הנסי בעצמו.