בין אם מדובר במכוניות שרירים, רכבי שטח או טנדרים, סדנת הנסי (Hennessey) הטקסנית יודעת לקחת את כל מה שהאמריקאים אוהבים ולהוסיף לו עוד כוח, הרבה כוח. האמריקאים הם גם חובבי טיולים וקמפינג, לכן מישהו בהנסי חשב (בצדק מוחלט לטעמנו) שזה רעיון מצוין ליצור רכב שטח ביצועיסטי שיכול לספק את כל הצרכים לשהיה בעומק המרחבים הפראיים.
התוצאה היא חבילת Overland אותה מציעה החברה כעת על בסיס ה-MAMMOTH – הפרשנות המופרעת של הסדנה על בסיס RAM TRX הקרבי, שגם הוא לא בדיוק יאפי עירוני, והוא התשובה של RAM לפורד ראפטור המצליח.
הנסי MAMMUT TRX כולל מגוון שדרוגים מעבר למה שמציע ה-TRX ה”סטנדרטי” כמו פגושים ייעודיים לשיפור זוויות המרכב, LED בר עליון וצמיגי שטח קרביים בקוטר 37 אינטש המורכבים על חישוקי 20 אינש ייחודיים של הסדנה. אבל גולת הכותרת היא השיפורים אותם העניקה הנסי למנוע ה”המי” V8 בנפח 6.2 ליטר בתצורת “HellCat” שמניב 702 כ”ס.
השיפורים של הנסי הכוללים מגדש על מחוזק, מערכת הזרקה משופרת בעלת מזרקים מוגדלים ומערכת פליטה חופשית המאפשרים להפיק 900 כ”ס בגרסה הרגילה או 1,012 כ”ס בתצורה המשוחררת, מה שהופך אותו לטנדר שורף הבנזין החזק ביותר שאפשר לקנות כיום ועוד לקבל עליו אחריות יצרן לשנתיים.
חבילת Overland שעלותה 20 אלף דולר מעבר לעלות חבילת השיפורים הרגילה של הנסי כוללת מנשא מודולארי ייעודי המורכב על הארגז, שבחלקו העליון אוהל נפתח על בסיס משטח קבוע וסוכך צידי נגלל. בצדדים ישנן תושבות ייעודיות לסולם, את חפירה וציוד חילוץ ותאורת LED היקפית סביב הארגז. בחלקו הפנימי מותקן מיכל מים בנפח 30 ליטר עם משאבת לחץ וצמד מכלי דלק רזרביים. כל הציוד מולבש על התושבות בצורה שלא תפגע בשטח ההעמסה של ארגז המטען.
מה שבטוח, עם טנדר שכזה לא צריך לשכנע אותנו לצאת לקמפינג, רק צריך להעמיס ארגז בירות.