מאז סוף שנות ה-90 החלו מכוניות העל לוותר על תיבת הילוכים ידנית מאז הודות להתפתחותן של תיבות הילוכים רובוטיות חד-מצמדיות שהגיעו ממרוצי הפורמולה 1. לאחר מכן הצטרפו גם תיבות הילוכים כפולות מצמדים כאשר המטרה לבצע החלפות הילוכים מהירות ככל האפשר עמדה בראש סדר העדיפויות של המתכננים, אלא שהאפשרות להציע מצב של העברת הילוכים אוטומטית הנגיש את מכוניות העל לקהל רחב יותר שהוא לא בהכרח חובב נהיגה (אבל בהחלט חובב פוזה), והפך אותן לקלות יותר לשימוש יום-יומי.
למרות המעבר הגורף לתיבות רובוטיות שכאלו, בשנים האחרונות החלה חזרה למקורות כאשר חלק מיצרניות מכוניות העל מנסות להתבלט כשהן מציעות מהדורות מיוחדות עם תיבת הילוכים ידנית. אסטון מרטין עשתה זאת עם הואלור ועם הואליאנט שהוצגה לאחרונה, פגאני עשתה זאת גם עם מהדורה מיוחדת של האוטופיה רודסטר וכעת גם סדנת הנסי הטקסנית עושה זאת עם מכונית העל שלה ונום F5.
אלא שעם כל הכבוד, הנום F5 נמצאת ברמה אחרת של ביצועים מופרעים. במהדורתה האחרונה עושה המכונית שימוש במנוע V8 בנפח 6.6 ליטר עם צמד מגדש טורבו ענקיים בעלי קוטר מניפה של 76 מ”מ ושסתומי טיטניום. המנוע הזה מפיק 1,817 כ”ס ב-8,000 סל”ד ומומנט של כמעט 165 קג”מ. עד כה צוידה הונום בתיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית בעלת 7 יחסי העברה, אך כעת בגרסה הידנית ישנה תיבת הילוכים מחוזקת בעלת שישה יחסי העברה. השילוב הזה הופך את הנסי ונום F5 למכונית הידנית החזקה ביותר ביצור כיום.
עם זאת, קשה לקרוא לייצור הזה ייצור סדרתי. הנסי הצהירה כי תבנה רק 99 יחידות מכל דגמי הונום F5, מתוכן 30 יהיו במרכב הרודסטר. הנסי תבנה את הגרסה הידנית של ונום F5 על בסיס מרכב הרודסטר המדליק שלה, עם גג הניתן להסרה ידנית וסנפיר אווירודינמי ארוך החוצה את המכונית ממרכזה ונמתח לאחור. השוני העיקרי הוא בתא הנוסעים שבוע ישנה קונסולה חדשה מסיבי פחמן בעלת מסילות לשילוב ההילוכים, כאשר ידית ההילוכים שהיא אחת מהיפות שראינו עשויה אלומיניום מכורסם ומלוטש.
רק 12 מתוך ה-30 של הונום F5 רודסטר יהיו מהגרסה הידנית, כך שמדובר בסדרת ייצור מצומצמת מאד ונדירה בפני עצמה. מצד שני, הייחודיות הזו היא בדיוק מה שמחפשים לקוחות ששילמו לפחות 2.65 מיליון דולר על הנסי ונום F5 הידנית, שעדין לא הופכים אותה למכונית הידנית היקרה ביותר בעולם (על התואר הנ”ל שומרת פגאני אוטופיה רודסטר). עם זאת, מכיוון שהונום חצתה באופן רשמי במבחנים את רף ה-400 קמ”ש מדובר ככל הנראה גם המכונית הידנית המהירה ביותר אי פעם. בכל מקרה זה לא ממש רלוונטי עבורנו כיוון שכל 12 היחידות שייוצרו ממנה כבר נמכרו מראש.