יש לא מעט אנשים שעיקמו את האף, שהתברר להם שפור מציידים את הרפטור החדש עם מנוע V6. אלו בדיוק אותם אנשים שעיקמו את האף כשהמנוע הזה הוצג ב-GT החדשה. ואולי בצד.
בכל מקרה החבר’ה בהנסי מציגים את גרסת 2019 הסופר-מחוזקת של הרפטור. כן, דור חדש לולוסירפטור האימתני. ואם למישהו היה ספק בקשר לרצינות שהנסי מייחסים לתרבות אמריקאית בכלל ול-V8 מלאי עוצמה בפרט, הספק הזה יכול להיעלם עכשיו.
הנסי ולוסירפטור 2019 מונע במנוע V8 בנפח 5.0 ל’ מוגדש על שמפיק 758 כ”ס, זה 308 כ”ס יותר מהרפטור הסדרתי. המנוע הזה מגיע בבסיסו במוסטנג, אבל הנסי הוסיפו לו כל טוב בדרך להספק האמור.
אז יש כאן מגדש על אדיר מימדים, מערכת ניהול מנוע משופרת, מערכת פליטה ליברלית סעפת יניקה חדשה עם מזרקים מוגדלים, הבנת את הראש. יחידת העברת הכוח נותרה כמו שרפטור הרגיל לרבות תיבת ה-10 היל’ האוטומטית ותיבת ההעברה.
התוצאה של כל אלו מתבטאת היטב בנתון הזינוק ל-96 קמ”ש (60 מל”ש, אמריקאים וזה) אותו משלים הולוסירפטור תוך 4.1 שנ’. לא רע לטנדר אדיר מימדים. יש גם שינויים קלים לעיצוב מבחוץ צמיגים בקוטר 37 אינץ’ ומתלים של FOX שתורמים להגבהה של המרכב.
יש לו גם חתיכת מחיר וזה לא אמור להפתיע אותך. הנסי עומדים לייצר רק 100 יחידות מהולוסטירפטור V8 הזה וכל אחת מהן תעלה 148,000 דולר, פי שלוש מהרפטור. אבל מה זה כסף לעומת הבעלות על הטנדר הכי-הכי שיש. ועוד אחד כזה, ששומר על מסורת ה-V8 האמריקאי, גם במקום בו חברות הרכב נטשו אותו.