בצעד לא שגרתי חשפה אמש קבוצת סטלנטיס במקביל שורת עדכונים לשלושת סדרות הרכב המסחרי שלה באירופה, תחת המותגים סיטרואן, פיג’ו, אופל/ווקסהול ופיאט וגם תחת המותג ראם המוכר חלק מדגמי המסחריות הללו בצפון אמריקה. שורת העדכונים אותם עברו הדגמים המסחריים כוללים קומסטיקה עדינה ובמקרה של פיג’ו, סיטרואן ואופל גם את הסמל העדכני של המותגים, לצד הדגמים קיבלו מערכת מולטימדיה חדדשה עם מסך 10 אינץ’
השינויים בדגמי המסחריות הקטנות (ברלינגו/קומבו/דובלו) כוללים לוח מחוונים חדש ואופציה למשטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, מצלמות אחוריות לנסיעה לאחור עם הקרנה על המראה המרכזית ברכב. בתחום הבטיחות נוספה מערכת לשמירה על מרכז הנתיב יחד עם בקרת שיוט אדפטיבית.
הדגמים המסחריים בגודל בינוני (ג’אמפי/סקודו/ויוארו) קיבלו גם הם מערכות בטיחות משודרגות, אך בנוסף נעשו גם כמה שינויים מכאניים משמעותיים בהם מעבר להגה כוח מתוגבר חשמלית, מה שאפשר להוסיף מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב. היצע יחידות ההנעה התעדכן עם מנועי דיזל בהספקים של 120, 145 ו-180 כ”ס כאשר הגרסה החזקה תוצע גם עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. המסחריות הגדולות (דוקאטו/ג’מפר/בוקסר) קבילו גם הם עדכונים דומים לאלו של האחים הרדים, כאשר גם זכו להגה כוח חשמלי לצד בלם יד חשמלי ומנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.2 ליטר בהספקים של 120, 140 ו-180 כ”ס.
הבשורה האמיתית של במסחריות המעודכנות של סטלנטיס היא בגרסאות החשמליות, המוגדרות על ידי סטלנטיס כ”דור 2″ ועברו שדרוג משמעותי ביחידות ההנעה ובטווח הנסיעה. הברלינגו החשמלי ואחיו המקבילים ביתר המותגים קיבל שיפורים במערכת ההנעה (לא פורסם האם ישנה גם סוללה מוגדלת) שאפשרו להגדיל את טווח הנסיעה ב-20% ל-330 ק”מ.
הגרסה החשמלית של הג’אמפי ואחיו המקבילים תוצע מעתה עם מאז סוללות בקיבולות של 50 או 75 קוט”ש שיעניקו טווח מרבי של עד 350 ק”מ עם הסוללה הגדולה. במקביל ובאופן מעניין, אמורות להצטרף במהלך 2024 אל הגרסאות החשמליות של המסחריות בגודל בינוני של סטלאנטיס גרסאות המונעות בתא דלק מימני עם טווח של עד 400 ק”מ.
לבסוף, הג’אמפר הגדול מקבל בנוסף לסוללת 70 קוט”ש שהוצעה עד כה סוללת 110 קוט”ש חדשה, שלטענת סטלנטיס היא הגדולה מבין מתחריו, מה שמאפשר לו להציע טווח מרבי של 420 ק”מ. מנוע חשמלי חדש בהספק של 270 כ”ס לעומת 122 כ”ס בעבר אמור להעניק ביצועים טובים משמעותית. בנוסף, שודרגה יכולת הטעינה המהירה שעומת עתה על 150 קילוואט, מה שיאפשר טעינה מ-0 ל-80% מקיבולת הסוללה בפחות משעה. גם הואנים הגדולים של סטלנטיס צפויים לקבל גרסת תא דלק מימני במהלך 2024 עם טווח מרבי מוצהר של 500 ק”מ.