אאודי מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את איטרון GT המחודשת, זאת לאחר מתיחת פנים אותה עברה מכונית הספורט סדאן החשמלית לפני מספר חודשים. מתיחת הפנים לה זכתה אאודי איטרון GT כוללת שינויים קוסמטיים קלים לעיצוב המוצלח בלאו הכי, לצד לא מעט שינויים מהותיים יותר מתחת למרכב.
אאודי איטרון GT המחודשת אימצה רכיבים מפלטפורמת PPE שפותחה בשיתוף פורשה ומשמשת את דור החשמליות החדש של אאודי, בין היתר את ה-A6 איטרון וה-Q6 איטרון שנחשפו לפני מספר חודשים. בין השינויים המהותיים ניתן למנות סוללה חדשה בעלת 33 תאים וקיבולת מוגדלת של 97 קוט”ש נטו, לעומת 83.7 קוט”ש בעבר, מעט קלה יותר מעבר ועם מערכת קירור משופרת.
בנוסף שופרה מערכת הטעינה המהירה שתומכת מעתה בקצב טעינה של עד 320 קילוואט, מה שמאפשר להוסיף בעמדות המתאימות ובתנאים אידאלים 280 ק”מ של טווח ב-10 דקות. גם מערכת הטעינה הרגנטיבית שופרה ומסוגלת לאחזר אנרגיה גבוהה יותר. שינויים נוספים נעשו במערכת המתלים שכוללת בולמי אוויר אקטיביים מהדור החדש עם שני תאים נפרדים, היגוי אחורי אקטיבי כסטנדרט ומערך עדכני ומקיף של מערכות בטיחות האקטיביות.
גם יחידת ההנעה החשמלית שודרגה. אאודי איטרון GT תשווק בישראל בגרסת S שלה שלושה מנועים חשמלים, שנים מלפנים ואחד מאחור, בהספק משולב של 680 כ”ס. הספק זה מאפשר ל-GT להאיץ ל-100 קמ”ש ב-3.4 שניות במצב boost ולהגיע עד למהירות של 245 קמ”ש. טווח הנסיעה עומד על 565 עד 609 ק”מ ומחירה של גרסה זו עומד על 979 אלף שקלים.
לצידה של אאודי איטרון GT בגרסת ה-S תשווק גם גרסת ה-RS הספורטיבית. היבואן בישראל החליט לדלג על גרסת ה-RS הרגילה ומתמקד בגרסת הפרפורמנס הבכירה. לגרסה זו הספק משולב של 925 כ”ס ו-104.7 קג”מ, מה שהופך אותה למכונית הסדרתית החזקה ביותר של אאודי אי פעם. היא מסוגלת להאיץ ל-100 קמ”ש ב-2.5 שניות בלבד, קצת פחות מאשר האחות פורשה טייקן טורבו GT, אבל מספיק כדי להפוך אותה לאחת המכוניות המהירות ביותר בתאוצה ל-100 קמ”ש הנמכרות בישראל. אאודי RS איטרון GT מגיעה עם מכלולי שלדה בכיול ספורטיבי, בלמים קרמיים עם קאליפרים בעלי 10 בוכנות וחישוקי 21 אינץ’. מחירה של גרסה זו עומד 1.39 מיליון שקלים.