הארלי דיווידסון ממשיכה בתהליך ההתרחבות המואץ שלה כחלק מהתכנית האסטרטגית שלה לשנת 2025. את עיקר ההד התקשורתי מקבלים הדגמים חדשים כמו הפאן אמריקה ודגמי ה-LiveWire החשמליים, שקצת שונים, בלשון המעטה, מה-DNA המוכר של המותג האמריקאי המסורתי. אלא שבמקביל, בהארלי מנסים לפנות לקהל חדש וצעיר ובשווקים מתפתחים בהם קרוזרים גדולים אמנם עושים רושם, אבל בפועל עיקר המכירות הם של אופנועים קטני נפח.
אחרי שכבר מכרה הארלי בשווקים נבחרים את סדרת Street 500 הצנועה, חושפים האמריקאים דגם חדש וקטן עוד יותר בשם X350 הנושא את הסמל האייקוני. אלא שמתחת לעיצוב הקרוזרי ולצבעים המסורתיים לא מסתתר אופנוע חדש לחלוטין בפיתוח עצמי, אלא ואריאציה על בסיס אופנוע שאפילו מוכר לנו בישראל. את האופנוע הקטן החדש שלה פיתחה הארלי דיווידסון בשיתוף QJ מוטורס שהיא חלק מענקית הרכב ג’ילי, ובין הייתר מחזיקה בבעלות על המותג האיטלקי בנלי.
במבט ראשון הארלי דיווידסון X350 מציג מראה שמזכיר דגמים מוכרים של החברה כמו XR750 והספורטסטר, מה שניכר בעיצוב בפנס הקדמי עם חתימת ה-LED, במיכל הדלק דמוי הטיפה, הזנב הקצוץ והחישוקים היצוקים בעלי החישורים הדקים. אלא שמבט מעט מעמיק יותר מגלה כי שלדת הצינורות הכפולים והבולם החצי אופקי הממוקם מצד ימין הושאלו כפי שהם מבנלי TNT300.
המנוע הוא טווין מקבילי מקורר מים ומוזרק בנפח 353 סמ”ק, ביחס דחיסה של 11.9:1 המפיק הספק ממוצע למדי של 36 כ”ס ומומנט של 3.2 קג”מ ב-7,000 סל”ד. גם יתר המכלולים סטנדרטים למדי עבור אופנוע שכזה כשהרשימה כוללת מערכת פליטה 2 ל-1, תיבת הילוכים בעלת שישה יחסי העברה ובלמי דיסק פרפרים מלפנים עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות. מערכת המתלים כוללת מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ”מ עם אפשרות כיוון שיכוך החזרה ומאחור בולם צידי חצי אופקי עם אפשרות כיוון עומס קפיץ.
הארלי תציע את ה-X350 בשלב ראשון בסין ובשווקי המזרח, אבל לאור העובדה שלבנלי TNT יש תקינה אירופאית לא מן הנמנע שגם הוא יקבל תקינה שכזו בזמן הקרוב. ניתן יהיה לקבל את הארלי דיוודסון X350 בשלוש צביעות שונות ועם מגוון אביזרים מקטלוג הארלי דייוידסון, כאשר תג המחיר ההתחלתי יעמוד על כ-4,800 דולרים.