טוב, זה רשמי, פולקסוואגן רוצה לשבור את שיא ההקפה בנורדשלייפה. היא עומדת לעשות את זה, בזה אין לי צל של ספק, עם ה-ID-R הכל חשמלית. כן בדיוק זו שברה את השיא בפייקס-פיק.
לכבוד האתגר, שמעמיד הגיהינום הירוק בפני כל רכב, עומדת לעבור פלטפורמת הניסוי החשמלית של פולקסוואגן כמה שינויים. בפולקסוואגן מספרים שבגלל שהאוויר מסביב לנורבורגרינג פחות דליל מזה שבפסגת פיק, אפשר להסתפק בעזרים אוירודינמיים דלים יותר. הם מספרים שהכנף האחורית תהיה מינימליסטית בהשוואה, ליעילות מרבית. או במילים אחרות, מה שצריך בכדי לייצר יותר מהירות.
הם רומזים על התאמה מחדש למתלים בכדי לטפל באתגרים שמציב הנורדשלייפה. בכל הקשור למנוע אין פרטים חדשים וכנראה שפולקסוואגן מקווה לגבור על השיא של הניאו EP9, בעזרת שני מנועים חשמליים עם הספק משולב של 671 כ”ס. זאת אומרת שפולקסוואגן מתייחסים לשיא החשמלי של ניאו (6:45 ד’) כנקודת ייחוס. הם לא מתייחסים לזמן שקבעה פורשה עם ה-919 איבו ההיברידית (5:19 ד’). שיא כל-חשמלי.
מאחורי ההגה של ה-ID-R יישב רומה דומה, עם 4 ניצחונות ב-24 שעות של נורבורגרינג הוא מכיר את המקום היטב. הוא גם מכיר את המכונה טוב למדי, הוא ישב מאחורי ההגה גם בהתקפה על הפייקס-פיק. פוקלסוואגן נמצאים כרגע עדיין בשלבי הפיתוח של המכונה הזו, ומצהירים שניסיון שבירת השיא ייערך בתחילת הקיץ הקרוב. מעניין.