עוד לפני שמכר מכונית פורשה אחת בישראל, יכול לרשום לזכותו גיא מיוחס, יו”ר ובעלים משותף (יחד עם פטריק לוש) של ‘אורכיד מכוניות ספורט’ נצחון אחד.
הזיכיון של פורשה בישראל כבר היה בידיים של צ’מפיון מוטורס אבל מיוחס הצליח להעביר אותו לידיו. לא סתם ביצעה פורשה את הבחירה באיש העסקים הישראלי – הוא נחשב לאחד מהדילרים המצליחים באירופה מבחינת פורשה, ולהעמיק איתו את השותפות היה ככל הנראה, צעד טבעי עבורם.

המנכ”ל, שי דואני, הצהיר כי במטרת החברה להציב סטנדרטים חדשים בכל הנוגע למכירת רכבי פרימיום וספורט בישראל. אנשי החברה חזרו על הכוונה שלהם לייצר חווית שירות שונה ומקצועית – “כמו חברת פורשה, אנחנו מכוונים לשלמות” – כך נאמר בסרטון התדמית של החברה.
אולם המכירה המרכזי הוקם בהרצליה פיתוח והוא גדול מבעבר. פורשה ישראל תבצע בעצמה את עסקאות הטרייד-אין וגם תציע מכוניות פורשה משומשות אחרי טיפול מקיף ובאחריות רישמית של היצרן. מרכז השירות יישאר כרגע במקומו (פתח-תקווה) כשאולם התצוגה הישן שהיה צמוד לו יהפוך גם הוא לחלק ממערך השירות.

בכל הקשור למחירים, מצהירים בפורשה ישראל על ירידה של כ-20 אחוזים. מחיר הכניסה לבוקסטר לדוגמא עומד על 459,000 שקלים ומחיר הכניסה ל-911 עומד כעת על 846,000 שקלים. במסיבת העיתונאים דווח גם על תחילת השיווק של ה-911 החדשה והמוגדשת ועל הגעתם הצפויה של חמישה דגמים חדשים עוד השנה.