בין מגוון החידושים שהציגה בתערוכת מילאנו האחרונה, חשפה CF מוטו גם מנוע טריפל חדש בנפח 675 סמ”ק. המנוע אמור לשמש סדרת דגמים חדשה בנפח בינוני, ולהקפיץ את החברה הסינית לשלב חדש בהתפתחות בו היא מציגה דגמים המבוססים על מנועים מפיתוח עצמי שלא מסתמכים על מנועי ק.ט.מ.
מנוע הטריפל החדש מצטרף כבר למספר מנועים חדשים שהציגה CF מוטו השנה בדגמים חדשים, בהם מנוע טווין מקבילי בעל זווית של 270 מעלות בין פיני הטלטלים המשמש את דגמי ה-450MT ו-450SR ומנוע ארבעת הצילינדרים הקומפקטי בנפח 500 סמ”ק שנחשף לאחרונה ב-500SR Voom בעל מראה הרטרו.
הדגם הראשון שיעשה שימוש במנוע הטריפל החדש הוא דגם ספורטיבי במשפחת ה-SR של החברה, אשר פרטים ותמונות רשמיות ראשונים שלו נחשפים כעת כאשר הוא נמצא בשלב התקינה הסופי. CF מוטו 675SR נכנס לאחת הקטגוריות המתפתחות בשוק האופנועים בשנים האחרונות והיא קטגוריית אופנועי הספורט השפויים בנפח בינוני, לרוב עם מנועי טווין מקבילי, שם נמצאים כבר ימאהה R7, סוזוקי GSX 8R שהוצג במילאנו, טריומף דייטונה 660 ואפריליה RS660.
כאשר נחשף מנוע הטריפל הצהירה CF על הספק של למעלה מ-100 כ”ס וקו אדום ב-12,300 סל”ד. לפחות כרגע ידוע שההספק בגרסתו האירופאית של 675SR יעמוד על 94 כ”ס בגרסה הרגילה, כאשר תהיה גם גרסה מוגבלת הספק עבור קטגוריית A1. משקלו של האופנוע עומד על 194.5 ק”ג כולל דלק ונוזלים, כלומר משקל עצמי יבש מקובל לקטגוריה של 170 ק”ג. המהירות מרבית המוצהרת בגרסה נטולת הגבלת ההספק עומדת על 219 קמ”ש.
תפריט המתלים כולל מזלג קדמי מתכוונן מתוצרת קאייבה עם כיוונים מלאים בדומה ל-800NK וזרוע אחורית עשויה מאלומיניום. לא מן הנמנע ש-CF מוטו תציע גם גרסת R קרבית יותר עם מפרט מתלים משודרג, כנפונים אווירודינמיים וצביעת רפליקה בהשראת אופנוע הקבוצה ב-Moto2.
השאלה הגדולה ביותר העומדת באוויר היא שאלת המחיר, שחשובה עבור הקטגוריה הספורטיבית-עממית בה מיועד CF מוטו 675SR להתמקם. על סמך התמחור המקובל של החברה, צפוי להיות לו תמחור אגרסיבי ונמוך בכ-20% מהמתחרים המערביים הישירים. כלומר מחיר תאורטי של פחות מ-50 אלף שקלים, זו כבר תהיה חתיכת הצהרת כוונות.