אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור
ראשי » דו-גלגלי » הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור
CF מוטו 675SR

הטריפל הספורטיבי של CF מוטו בדרך לייצור

הדגם הראשון במשפחת דגמי הטריפל החדשה של CF מוטו נמצא בתהליכי תקינה סופיים בדרך לתת מענה סיני לקטגוריית אופנועי הספורט השפויים

אופיר דואק 04/07/2024 צלם: יצרן

בין מגוון החידושים שהציגה בתערוכת מילאנו האחרונה, חשפה CF מוטו גם מנוע טריפל חדש בנפח 675 סמ”ק. המנוע אמור לשמש סדרת דגמים חדשה בנפח בינוני, ולהקפיץ את החברה הסינית לשלב חדש בהתפתחות בו היא מציגה דגמים המבוססים על מנועים מפיתוח עצמי שלא מסתמכים על מנועי ק.ט.מ.

מנוע הטריפל החדש מצטרף כבר למספר מנועים חדשים שהציגה CF מוטו השנה בדגמים חדשים, בהם מנוע טווין מקבילי בעל זווית של 270 מעלות בין פיני הטלטלים המשמש את דגמי ה-450MT ו-450SR ומנוע ארבעת הצילינדרים הקומפקטי בנפח 500 סמ”ק שנחשף לאחרונה ב-500SR Voom בעל מראה הרטרו.

הדגם הראשון שיעשה שימוש במנוע הטריפל החדש הוא דגם ספורטיבי במשפחת ה-SR של החברה, אשר פרטים ותמונות רשמיות ראשונים שלו נחשפים כעת כאשר הוא נמצא בשלב התקינה הסופי. CF מוטו 675SR נכנס לאחת הקטגוריות המתפתחות בשוק האופנועים בשנים האחרונות והיא קטגוריית אופנועי הספורט השפויים בנפח בינוני, לרוב עם מנועי טווין מקבילי, שם נמצאים כבר ימאהה R7, סוזוקי GSX 8R שהוצג במילאנו, טריומף דייטונה 660 ואפריליה RS660.


כאשר נחשף מנוע הטריפל הצהירה CF על הספק של למעלה מ-100 כ”ס וקו אדום ב-12,300 סל”ד. לפחות כרגע ידוע שההספק בגרסתו האירופאית של 675SR יעמוד על 94 כ”ס בגרסה הרגילה, כאשר תהיה גם גרסה מוגבלת הספק עבור קטגוריית A1. משקלו של האופנוע עומד על 194.5 ק”ג כולל דלק ונוזלים, כלומר משקל עצמי יבש מקובל לקטגוריה של 170 ק”ג. המהירות מרבית המוצהרת בגרסה נטולת הגבלת ההספק עומדת על 219 קמ”ש.

תפריט המתלים כולל מזלג קדמי מתכוונן מתוצרת קאייבה עם כיוונים מלאים בדומה ל-800NK וזרוע אחורית עשויה מאלומיניום. לא מן הנמנע ש-CF מוטו תציע גם גרסת R קרבית יותר עם מפרט מתלים משודרג, כנפונים אווירודינמיים וצביעת רפליקה בהשראת אופנוע הקבוצה ב-Moto2.
השאלה הגדולה ביותר העומדת באוויר היא שאלת המחיר, שחשובה עבור הקטגוריה הספורטיבית-עממית בה מיועד CF מוטו 675SR להתמקם. על סמך התמחור המקובל של החברה, צפוי להיות לו תמחור אגרסיבי ונמוך בכ-20% מהמתחרים המערביים הישירים. כלומר מחיר תאורטי של פחות מ-50 אלף שקלים, זו כבר תהיה חתיכת הצהרת כוונות.

675SR CF MOTO CF מוטו 675SR CF-מוטו אופנוע ספורט מנוע טריפל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד