תערוכת SEMA היא המקום עבור לא רק עבור סדנאות השיפורים, אלא גם עבור יצרניות הרכב עצמן להציע חבילות שדרוג ושיפור לדגמיהן שניתן לרכוש ישירות מהדילר – מהלך מקובל ומאד הגיוני בארה”ב. טויוטה בחרה להביא השנה לתערוכה שתי חבילות שיפורים לטנדרים שלה בצפון אמריקה: טאקומה הקומפקטי וטונדרה הענקי, שניהם הוצגו בדורות חדשים בשנה החולפת כך שחבילת השיפורים לטעמו של הקהל המקומי היא דבר מתבקש.
את חבילת השיפורים של טויוטה טונדרה שנוצרה על ידי חטיבת TRD ניתן להזמין כבר כעת בצפון אמריקה תמורת 3,400 דולרים כאשר מזמינים טונדרה חדשה והיא תתוקן על הרכב כבר במפעל. בעתיד מקווים בטויוטה להציע את הקיט גם עבור מי שיש בבעלותו טונדרה. הקיט מיועד עבור מנוע ה-V6 כפול המגדשים בנפח 3.4 ליטר של הטונדרה, הן בגרסתו הרגילה והן בגרסתו ההיברידית.
בגרסתו הרגילה מספק המנוע 389 כ”ס ו-66.2 קג”מ, והודות לשיפורים בקיט הכוללים מערכת יניקת אוויר יעילה יותר למגדשים עם כניסות אוויר מוגדלות, ניהול מנוע משופר ומערכת פליטה מעט יותר משוחררת. התוצאה היא הספק שצמח קלות ל-421 כ”ס ונתון מומנט שנותר זהה, אך מתקבל כבר ב-2,000 סל”ד. בגרסה ההיברידית עולה הספק המנוע מ-437 ל-469 כ”ס. החבילה כוללת גם תגי TRD ועיצוב שונה ליציאת המפלט.
במקרה של טויוטה טאקומה החדש, שכבר בעת ההשקה הוצג גם עם חבילת TRD לשטח, מדובר בדגם תצוגה בלבד כרגע הנקראX-Runner שלמעה מראה איך ניתן להפוך אוטו לטנדר ביצועים ספורטיבי. הבסיס הוא מרכב הקבינה המוארכת של הטאקומה שזכה לשלל ניפוחי מרכב, פגושים מובליטים, חצאיות, כונסי אוויר וצביעה דו-גוונית. אל אלו מצטרפת שבכה קדמית מוגדלת עם כיתוב טויוטה באדום, תאורת LED בכונס האוויר התחתון בחזית וכיסוי קשיח לארגז המטען בצבע הגוף. תא הנוסעים כולל גם הוא שילוב של אדום במושבי הספורט בעלי ריפודי העור ובדיפון לוח המכשירים.
המרכב עצמו הונמך, מפשק הסרנים הורחב בכ-8 ס”מ מה שדרש שינויים מקיפים בזרועות המתלים וכדי להשלים את חבילת ההתנהגות הותקנו בולמי בילשטיין בקוטר 2.5 אינץ’. את הלוק הקרבי משלימים חישוקי 21 אינץ’ מסיבי פחמן עם צמיגי משיילין פיילוט ספורטיביים במידה של 285/45. מאחורי הלוק הקרבי יש גם כיסוי מסויים בביצועים, כאשר מנוע ה-V6 כפול המגדשים זכה לטיפול שהעלה את הספקו ל-421 כ”ס, בדיוק כמו בחבילת השיפורים של הטונדרה. לא עוצר נשימה, אבל עדין נתונים נאים עבור טנדר, בטח בהתחשב בעובדה שהטאקומה קל יותר מאחיו הגדול הטונדרה. עם זאת, נתוני ביצועים רשמיים לא פורסמו. בטויוטה לא מצהירים אם ה-X-Runner יגיע ליצור סדרתי, אבל כן מציינים שלפחות חבילת השיפורים למנוע של טויוטה טאקומה תהיה זמינה כבר בשנה הבאה.