יצרניות האופנועים הגדולות נכנסות לעידן ההנעה החשמלית בהיסוס מסוים, כאשר גם החלוצות בהן כמו ב.מ.וו עושות זאת באופן מדוד יחסית. בניגוד לחטיבת המכוניות הבאוורית הכוללת לין דגמים חשמלי שלם, החטיבה הדו-גלגלית של ב.מ.וו אמנם חשפה את הדגם החשמלי הראשון שלה C Evolution, בשנת 2014 אך עדין ההיצע שלה נכון לעתה כולל שני דגמים בלבד.
הדגם החשמלי עיקרי של ב.מ.וו הוא CE 04 שהוצג לראשונה לפני כשנתיים כמחליפו של ה-C Evolution ומגיע כעת לישראל. משובר בקטנוע ספורט מנהלים בעיצוב אוונגרדי ולא שגרתי עם זרוע אחורית חד צידית ומראה עתידני משהו, בניגוד לדגם אותו הוא מחליף שהשתדל לשמור על קשר עיצובי למשפחת ה-C של ב.מ.וו. הוא אמנם ממוצב על ידיד הגרמנים כקטנוע לניידות אורבנית ומציע מושבי רוכב ונוסע מינימליסטים למדי, אך גודלו, רמת ההשקעה שבו וגם המחיר (אליו עוד נגיע) ממצבים אותו מול הסופר קטנועים היוקרתיים כמו ימאהה טימקס.
את ה-CE 04 מזיז מנוע חשמלי המספק 42 כ”ס ו-6.6 מה שממצב אותו בלב קטגוריית קטנועי ה-A1. לשם השוואה, למלך קטגוריית הקטנועים הספורטיביים ימאהה TMAX ישנם 47 כ”ס אך מומנט נמוך יותר בקג”מ שלם כשהוא קל יותר ב-15 ק”ג מהחשמלי של ב.מ.וו. עם זאת זמינות הכוח של המנוע החשמלי מאפשרת -CE להציג ביצועים מרשימים עם זינוק מ-0 ל-50 קמ”ש ב-2.6 שניות בלבד.
המנוע החשמלי מוזן מסוללה בקיבולת של 8.9 קוט”ש המובנת בתחתית הקטנוע מתחת לקורת השלדה המרכזית כדי להוריד את מרכז הכובד. הסוללה אמורה לספק טווח רכיבה מוצהר של 130 ק”מ לא מרשימים במיוחד, כאשר לרשות הנהג עומדת בחירה בין 4 מצבי רכיבה שונים ומערך מערכות עזר אלקטרוניות הכולל מערכת ABS הפועל תחת פניה, מערכת בקרת משיכה ומערכת בקרת אחיזה.
ב.מ.וו CE 04 ישווק בישראל בשתי רמות אבזור, כאשר בשתיהן תאורת לד אדפטיבית, מפתח חכם ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ’ עם קישוריות. ההבדל בין שתי הגרסאות הוא ביכולת הטעינה המהירה, כאשר לדגם הסטנדרטי טעינה בקצב של 2.3 קילוואט ואילו לגרסה בעלת הבכירה טעינת AC מהירה בקצב של 6.9 קילוואט שמקצרת את זמן הטעינה מ-4.2 ל-1.4 שעות.
מחירו של ב.מ.וו CE 04 בישראל מתחיל ב-75 אלף שקלים, מחיר דומה לזה של קימקו AK550 ודגמי האופנועים החשמליים של זירו, אך נמוך משמעותית מקטנועי על פופולאריים כמו הונדה X-ADV וימאהה טימקס