לפני קצת יותר משנה הציגה לקסוס בתערוכת הרכב בטוקיו שני דגמי תצוגה חשמליים וראוותניים שלא רק סיפקו רמז לגבי העתיד של מותג היוקרה היפני, אלא גובו גם בהבטחה שיגיעו לייצור סדרתי. שני הדגמים החשמליים הם סדאן סופר יוקרתית בשם LF ZC וקרוסאובר מגודל בשם LF ZL אמורים להיות חלק מאסטרטגיית ההתחשמלות של לקסוס ולעבות את היצע הדגמים החשמליים המצומצם שלה שכולל כרגע בעיקר את ה-RZ ואת הגרסה המוסבת לחשמל של ה-UX.
אלא שכמו יצרניות רבות אחרות שביצעו השנה חישוב מסלול מחדש לגבי האסטרטגיה החשמלית לאור הירידה בביקושים, גם לקסוס נערכת לדחיה בהצגת הדגמים החשמליים הבאים שלה. על פי התכנית המקורית לקסוס מתכננת למכור מיליון מכוניות חשמליות עד סוף העשור ולעבור לייצור מלא של רכבים חשמליים ב-20235. רק שכאמור, התכניות מעט השתנו.
השקתם של צמד הדגמים החשמליים בגרסתם הסדרתית, עם סוללה מתקדמת ויכולת נהיגה חצי אוטונומית, היה צפוי לקרות במהלך 2026, אך על פי דיווח של האתר היפני NHK תדחה החברה את מועד השקת הדגמים החדשים ל-2027. דחיה זו מצטרפת לעובדה כי ייצורו של דגם חשמלי נוסף שהיה אמור להיות מוצג בשנה הבאה, רכב פנאי גדול בעל שלוש שורות מושבים המיועד בראש ובראשונה לשוק האמריקאי, נדחה נכון לעתה לאמצע 2026 וגם זה לא מועד סופי. כלומר שלפחות כרגע החשמלית הבאה של לקסוס תגיע לכבישים רק ב-2027 מה שמעמיד בספק את היעדים אותם הציבו בחברה.
2027 מסתמנת כשנת מפתח עבור לקסוס בתחום החשמלי, שכן בשנה זו היא מתכוונת להתחיל לבנות מכוניות חשמליות במפעל חדש אותו היא מקימה בסין. מה שמעניין הוא שמדובר במפעל שכולו יהיה בבעלות טויוטה ללא קשר לאחת מיצרניות הרכב המקומיות, כפי שהיה מחויב עד כה על ידי הממשלה הסינית. מפעל זה נחוץ עבור לקסוס נואשות כדי להישאר תחרותית מול שלל מותגי היוקרה הסיניים מכל עבר.
כרגע לא דווח אילו דגמים ייוצרו במפעל החדש, אבל זה לא יהיה הימור גדול שלפחות אחת מהגרסאות הסדרתיות של ה-LF ZC או ה-LF ZL ייוצרו במפעל החדש ולא רק עבור השוק הסיני. זה קצת סותר את הגאווה והמסורת היפנית אותה טורחת לקסוס להדגיש בדגמיה (למרות שלקסוס בכלל החלה את דרכה עבור השוק האמריקאי שהוא השוק העיקרי שלה), אבל כנראה צעד בלתי נמנע כדי להוזיל עלויות ולהישאר תחרותית.