בתערוכת מילאנו האחרונה הפתיעה הונדה כאשר החזירה את ה-CBR600RR לאירופה אחרי היעדרות ארוכה. לאחר ירידה מתמשכת בביקוש הונדה הפסיקה את ייצורו של אופנוע הסופרספורט האייקוני שלה בשנת 2016 והחזירה אותו לחיים בדור החדש בשנת 2020, אך רק עבור השוק האמריקאי שגם לא מחמיר כל כך בדרישות זיהום האוויר.
לכבוד 2024 לצד שלל הדגמים החדשים שהציגה, החליטה הונדה להתאים את ה-CBR600RR לתקינת יורו 5 האירופאית, מה שסולל גם את חזרתו לשוק הישראלי. כלים ראשונים אמורים להגיע ארצה בעוד כחודשיים, אך כבר כעת החלה המכירה המוקדמת עם תג מחיר שעומד על 87,900 שקלים לא כולל הוצאות רישוי.
במהדורתו העדכנית קיבל ה-CBR עיצוב מעודכן עם כנפונים אווירודינמיים לשיפור כוח ההצמדה, יחידות תאורה עדכניות בטכנולוגיית LED מלפנים ומאחור והוא יוצע בשלוש צביעות: אדום, שחור מט וטריקולור בהשקאת קבוצת HRC. מנוע הארבעה צילינדרים בשורה של ה-CBR600RR עבר כאמור עדכון כדי להתאים לתקינה האירופאית העדכנית, והוא מניב 119 כ”ס ב-14,250 סל”ד ומומנט של 6.4 קג”מ ב-11,500 סל”ד. משקלו הרטוב של האופנוע עומד על 193 ק”ג.
הונדה CBR600RR מצויד במתלים מתכווננים באופן מלא מתוצרת Showa ובמערכת בלימה בעלת קאליפרים רדיאלים בעלי 4 בוכנות מלפנים. לצד מערכת ABS ישנה גם חבילה מקיפה של עזרים אלקטרוניים בהם קוויקשיפטר מלא, בקרת משיכה בעלת 9 מצבי התערבות, בקרת ווילי, שלושה מצבי רכיבה קבועים מראש ושני מצבי רכיבה הניתנים להגדרה אישית של הרוכב.