הונדה עובדת על גרסה גדול יותר לרבל 500 הקרוזר הבסיסי שלה. הונדה רבל 1,100 אמור לקחת את הקונספט הזה לשלב הבא והוא ייעזר ביחידת ההנעה העדכנית של האפריקה-טווין. המטרה ברורה, נתח משוק הקרוזרים הגדולים.
הונדה רבל 1,100 יונע באמצעות הטווין המקבילי בנפח 1,082 סמ”ק של האפריקה. נתונים רשמיים אין עדיין, אבל סביר להניח שהונדה תוותר קצת על הספק מירבי, לטובת גמישות משופרת שהיא העיקר בסגמנט הזה. השימוש ביחידת ההנעה הזו, נותנת להונדה אפשרות להציע גם גרסת DCT ייחודית למדי בנוף הקאסטומים.
אפשר לצפות גם לרשימת עזרי רכיבה אלקטרונים, מאותה סיבה. אם תגיע יחידת המדידה האינרציאלית מהאפריקה-טווין החדש אז אפשר לצפות כאן גם ל-ABS לפנייה, מערכת בקרת משיכה רבת אפשרויות ועוד.

פרטים נוספים יצוצו בוודאי בקרוב. ולא רק זאת, לפי רישומי פטנטים שצצו בימים האחרונים מלמדים שבהונדה מפתחים עוד פלטפורמות על בסיס הטווין-המקבילי של האפריקה. צפו לעדכונים.