הונדה, ק.ט.מ, ימאהה ופיאג’ו חתמו על כתב כוונות ליצור מערך לפיתוח סוללות להחלפה לאופנועים וקטנועים. בארבעת החברות משוכנעים כי מערכת של סוללות מתחלפות אחידה יכולה לקדם את השימוש בדו”ג חשמליים ולשפר את היעילות של השימוש בטכנולוגיה הזו מבחינת הלקוח והסביבה.
מטרת העל של ההתאגדות יוצאת הדופן הזו היא להציע טווח חשמלי משופר, צמצום זמני הטעינה והורדת העלויות. באופן הזה מקווים שם להוריד את החששות העיקריים של הצרכנים בנוגע לכלי רכב חשמליים. ארבעת החברות יגדירו את המפרט הטכני הסטנדרטי של מערכת המצברים להחלפה, מה שאמור לתת תקן אחיד לדגמים של כל היצרניות האלו.
מאחורי הסיסמאות האלו מסתתרת עבודה אינסופית על תקנים טכניים בינלאומיים, שכנוע בעלי עניין וגופים רגולטוריים הבינלאומית ולא מעט כאב ראש. תחילת הפעילות נקבע לחודש מאי השנה וההתאגדות הזו מציעה לכל בעלי העניין המעוניינים להצטרף בכדי לקדם את הפרויקט.
שילוב של יצרניות ענק כאלו למטרה הזו, מראה את הכיוון בו צועדת התעשייה באירופה לפחות. הסכמי פריז, שנועדו להגביל את פליטת המזהמים של כלי רכב, עשו מהפכה רבתי בתחום הארבע-גלגלי וכעת יצרניות הדו”ג הגדולות מתכנסות לעבר המטרה הזו.