אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה
ראשי » חדשות מקומיות » הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה
הונדה סיוויק

הונדה סיוויק חוזרת לישראל: היברידית, חסכונית ויקרה

הונדה מתחילה את הקאמבק שלה לשוק הישראלי עם הדור החדש של הונדה סיוויק שמגיע רק עם הנעה היברידית. עם תג מחיר התחלתי של 180 אלף ש"ח זה לא הולך להיות קל

אופיר דואק 21/12/2022 צלם: יצרן

זוכרים את הונדה סיוויק? המשפחתית הקומפקטית של הונדה, שזכתה לפופולאריות גדולה בשנות ה-90′ ותחילת שנות ה-2000 והשוויצה במראה ותדמית ספורטיבית, נעלמה מהשוק הישראלי בשנים האחרונות, כמעט כמו המותג הונדה עצמו. כעת הסיוויק עושה קאמבק מקומי עם הדור החדש וה-11 במספר שלו אשר הוצג בשנה שעברה. המטרה: להחזיר את הונדה למרכז הבמה ולסלול את הדרך לדור המוצרים החדש של החברה שכולל גם CR-V ו-HR-V חדשים.

המשימה של הסיוויק החדשה לכבוש את ליבו של הנהג המשפחתי לא תהיה קלה, בפרט בעידן שבו הלקוחות נוהרים אחרי קרוסאוברים ורצוי חשמליים. הסיוויק מצידה מגיעה אלינו בתצורת האצ’בק 5 דלתות עם עיצוב קצת פחות מוחצן ויותר הרמוני מבעבר, אך עדין עם מידות נדיבות למדי. אורך של 455 אופייני יותר למכוניות סדאן ובסיס גלגלים של  273 ס”מ הוא מהגדולים בקטגוריה.
תא הנוסעים מעוצב לפי התפיסה החדשה של הונדה שמשלבת בין פתחי מיזוג חבויים, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה צף וקונסולה מרכזית נקיה הודות לשימוש במתגים במקום בורר ההילוכים הקלאסי.

חובבי סיוויק קלאסיים שמתגעגעים למנועי VTEC שמתעוררים לחיים ב-7,000 סל”ד צפויים להתאכזב מהסיוויק המחדשה שמגיעה אלינו רק בתצורת הנעה היברידית. מדובר ביחידת הנעה היברידית בשיטה המוכרת של הונדה גם מהג’אז, שבה ישנו מנוע בנזין המשמש רוב הזמן כגנרטור ושני מנועים חשמליים שאחראיים להניע את המכונית רוב הזמן.


במקרה של הסיוויק מדובר על שילוב של מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי המספק 142 כ”ס ומנועים חשמליים בהספק משולב של 183 כ”ס ומומנט של 32 קג”מ. זה אומר שהסיוויק מסוגלת להאיץ ל-100 ב-7.8 עד 8.1 שניות בהתאם לגרסה, ועדין להצהיר על צריכת דלק משולבת של כ-20 ק”מ לליטר. מפנטזים על גרסת Type R הקיצונית? בינתיים תצטרכו לחכות.

הסיוויק החדשה תשווק בישראל בשלוש רמות גימור, לכולן מפרט בטיחות מלא עם כל מערכות העזר האקטיביות ו-9 כריות אוויר, תאורת LED מלאה בחזית, חימום מושבים והחשמול המקובל. מאז ומתמיד הסיוויק הייתה מהיקרות בקבוצתה, אבל הדור החדש היא עושה קפיצת מדרגה נוספת כאשר תג המחיר ההתחלתי עומד על 180 אלף שקלים ומגיע ל-210 אלף שקלים לגרסה הבכירה. אלו כבר רמות מחירים של קרוסאוברים מאובזרים או של סקודה סופרב, מה שאומר שלסיוויק יהיו חיים קשים והיא תקרוץ כנראה לחובבי המותג שמאוהבים בסיוויק שלהם מאז שנות ה-90.

הונדה הונדה סיוויק הונדה סיוויק הייבריד
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
גולף GTI 50 EDITION: הפולקסווגן המהירה ביותר אי פעם בנורבורגרינג

גולף GTI 50 EDITION: הפולקסווגן המהירה ביותר אי פעם בנורבורגרינג

פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן

פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן

חד-פעמית לכביש הציבורי: פורשה 963 RSP

חד-פעמית לכביש הציבורי: פורשה 963 RSP

זאב זאב: פורד חושפת F150 בגרסת לובו ספורטיבית

זאב זאב: פורד חושפת F150 בגרסת לובו ספורטיבית

נאמנה למקור? ההבדלים בין MG סייברסטר ל-MGA

נאמנה למקור? ההבדלים בין MG סייברסטר ל-MGA

צפו: שיאומי שוברת את שיא ההקפה למכוניות חשמליות בנורבורגרינג

צפו: שיאומי שוברת את שיא ההקפה למכוניות חשמליות בנורבורגרינג

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

לא רק כוח: שלושה דברים שאתם צריכים לדעת על מאזדה 3 2.5 טורבו

לא רק כוח: שלושה דברים שאתם צריכים לדעת על מאזדה 3 2.5 טורבו

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד