הונדה חשפה בשבוע שעבר את החידושים שלה לשנת 2025 בסדרת דגמי המוטוקרוס שלה. השנה ביצעה הונדה מספר עדכונים משמעותיים יותר מאשר בשנה שעברה, אם כי עדין לא כדי לצאת בהגדרה של דגם חדש. את עיקר השינויים שקיבלו דגמי CRF450R ו-CRF250R ניתן למצוא בתחום השלדה והמתלים.
שני הדגמים זכו השנה לשלדת אלומיניום חדשה כמעט לחלוטין, כאשר 70% ממנה נבנו ועוצבו מחדש, בהם המסגרת ההיקפית וחלקי העריסה העליונה והתחתונה. שינויים אלו אפשרו להגביר את הקדיחות בפני פיתול ב-8% ולשמור על משקל דומה. על השלדה החדשה מחובר כעת מזלג הפוך חדש מתוצרת Showa בקוטר 49 מ”מ עם מהלך של 310 מ”מ עם חלקי פנים חדשים וקפיצים חדשים לשיפור יכולת השיכוך. הבולם האחורי מאותה תוצרת קיבל קפיץ חדש וכיול משופר ומערכת הבלימה שודרגה לכזו עם קאליפר קדמי חדש בעל שתי בוכנות.
השינויים ביחידות ההנעה מינוריים יותר ומסתכמים בעיקר בניהול משופר של מערכת ההזרקה, שיפורים קלים במערכת היניקה ואל ארכובה שתוכנן מחדש. מערכת הפליטה זכתה לצינורות חדשים וישרים יותר לשיפור הפליטה יחד עם דוד אחורי חדש ושקט יותר. שדרוג משמעותי נוסף קיבלה ה-CRF250R שזכה למערכת בקרת המשיכה מאחיו הגדול, כשהיא בעלת שלושה מצבי פעולה לבחירת הרוכב עם שליטה באמצעות מתג בהכידון.
מבחינה קוסמטית קיבלו דגמי 2025 חישוקי אלומיניום DID שחורים ופלסטיקה אדומה משודרגת עם חפויי צד חדשים וקלים. הגרפיקה העדכנית כוללת השנה את סמל הכנף המפורסמת של הונדה על מגן הבוץ הקדמי.
כמו בעבר תציע הונדה את CRF450R עם חבילת WE הכוללת מצמד הידראולי מחוזק, מערכת פליטה מטיטניום, רפידות בלימה משופרת ועוד כמה גודיז, כאשר השנה לראשונה ניתן יהיה לקבל את החבילה כאופציה גם באח הקטן CRF250R.