בהונדה עובדים במרץ על אופנוע חדש שייכנס לקטגוריית האדוונצ’ר הבינונית. המטרה ברורה, לקחת נתח בשוק אופנועי האדוונצ’ר הבינוניים מוטי השטח שנשלט אצלנו ע”י הטנרה 700 כשיצרניות נוספות כבר התחילו להציג את המענה שלהם לדרישה הפופולרית.
שמו של האופנוע החדש טרם ידוע, כשלהונדה יש לא מעט אפשרויות לבחור בהן מאופנועי עבר (אפריקה-טווין, טראנסאלפ וכו’) כשכינוי אחד אפשרי הוא XL750L טראנסאלפ. מה שכן ידוע זה הכיוון הברור לשטח, עם חישוק 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור. המנוע יהיה טווין-מקבילי בנפח 755 סמ”ק.
הטווין המקבילי הזה אמור להיות שונה מהמוכר לנו מה-NC לדוגמה, עם נפח של 755 סמ”ק כאמור. הוא גם אמור לשבת זקוף יותר בשלדה הייעודית מאשר ב-NC נניח. ברוחו, האופנוע הזה אמור להיות יורשו של האפריקה טווין המקורי, זה שלמעשה הניח את אבן הפינה לקטגוריית האדוונצ’רים בהונדה.
בהונדה לא מאשרים ולא מכחישים את קיומו של הדגם הזה, כשהשערות מבוססות מדברות על חשיפה באירופה במהלך 2022. מידע נוסף בוודאי יחל לצוץ בחודשים הקרובים. ואנחנו נהיה כאן בכדי לעדכן.