אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונגצ’י יורדת אל העם ומשיקה שני דגמים חדשים במחיר התחלתי של 200 אלף שקלים
ראשי » חדשות מקומיות » הונגצ’י יורדת אל העם ומשיקה שני דגמים חדשים במחיר התחלתי של 200 אלף שקלים
הונגצ'י EHS7

הונגצ’י יורדת אל העם ומשיקה שני דגמים חדשים במחיר התחלתי של 200 אלף שקלים

מותג היוקרה הסיני פונה לקהל הרחב עם דגמים ה-EHS7 החולקים בסיס דומה ומציעים המון אבזור, סוללות ענק וטווח מחירים במיינסטרים של של טסלה

אופיר דואק 26/01/2025 צלם: יצרן

מותג היוקרה הסיני הונגצ’י נחת בישראל לפני כ-3 שנים והיה הראשון שניסה למכור לישראלים שהסינים יודעים לייצר גם מכוניות ברמת האיכות של מותגי היוקרה המערביים, אבל במחיר נמוך בהרבה. מאז נחתו בארץ לא מעט מותגים סינים שניסו להגדיר מחדש את המנוח “מכונית יוקרה” עם מחירים לא ממש צנועים. הונגצ’י נותרה בישראל עד עתה רק עם דגם אחד, ה-HS9 העצום והמוחצן, אך כעת הוא זוכה סוף סוף לתגבור באולם התצוגה.

הבוקר (יום א’) השיקה הונג צ’י בישראל את דגמי סדרה 7 שלה, שלהבדיל מסדרה 7 של ב.מ.וו, הכוללת רכב פנאי המיועד להתחרות מול טסלה מודל Y ודגם סדאן המכוון לקטגוריה של טסלה מודל 3 אשר נקראים בהתאמה EHS7 SUV ו-EHS7 סדאן. שני הדגמים מבוססים על פלטפורמה חשמלית חדשה ומשותפת והם במשרים על כוונות ההתרחבות של הונגצ’י שרוצה להגיע לייצור של מיליון מכוניות בשנה, כאשר בסוף השנה יגיעו ארצה צמד נוסף וקטן יותר במשפחת EH5 כאשר ב-2026 צפויים להגיע גם דגמים קטנים יחסית המקבילים לסגמנט הסופרמיני ויוצעו גם עם הנעה היברידית-נטענת.

אבל עד אז, נתמקד בדגמי הונגצ’י EHS7. לשני הדגמים בסיס גלגלים של 3 מטרים ומידות חיצוניות נדיבות שמקרבות אותן לקטגוריה גבוהה יותר (אורך של 492.5 ס”מ ל-SUV, 498 ס”מ בדגם הסדאן). העיצוב פחות מוחצן מזה של ה-EHS9 ולא כולל את השבכה בסגנון רולס רויס, אך מיישר קו עם המקובל כיום בזכות שבכה קדמית אטומה ויחידות תאורת לד גדולות ובולטות מלפנים ומאחור. תא הנוסעים דומה למדי בשתי המכוניות ומשלב מסך מרכזי בגודל של 15.5 אינץ’, מסך נוסף בגודל 6 אינץ’ כלוח מחוונים והיעדר מוחלט של מתגים למעט גישה מהירה למספר פונקציות חיוניות באמצעות משטחי מגע ברחבי הקוקפיט.


שני הדגמים יוצרו בתצורת הנעה אחורית עם מנוע בהספק של 340 כ”ס או בתצורת הנעה כפולה עם מנוע חשמלי נוסף והספק כולל של 610 כ”ס. גרסת ההנעה האחורית מגיעה עם אפשרות בחירה בין סוללת 85 או 111 קוט”ש כאשר גרסאות ההנעה הכפולה מגיעות רק עם הסוללה הגדולה. בהתאם לגודל הסוללה הנדיב ישנו גם טווח נסיעה מוצהר מרשים אשר נע בין 640 ל-655 ק”מ בדגם הסדאן בעל הסוללה הגדולה, ו-540 עד 600 ק”מ בדגם ה-SUV. קצב הטעינה המהירה עומד על 250 קילוואט.

כמקובל אצל הסינים, המפרט עשיר וכולל בנוסף למערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות גם מוטות מייצבים אקטיביים וקאליפרים מתוצרת ברמבו בגרסאות הבכירות של שני הדגמים. בנוסף, רשימת האבזור כוללת כבר בדגמים הסטנדרטים מושבים קדמים מתכווננים חשמלית עם חימום ואוורור, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש פנורמי, מצלמות 360 מעלות וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’ (21 אינץ’ בדגם ה-SUV).

הבשורה של הונגצ’י מגיעה בגזרת המחיר, כאשר למרות המיצוב ההתחלתי כמותג יוקרה עם מחיר בהתאם, צמד הדגמים החדשים מתומחר באופן אגרסיבי היישר למול המתחרות העיקריות בכל קטגוריה – למרות היומרה הגבוהה יותר תדמיתית. מחיר הונגצ’י EHS7 בדגם הסדאן מתחיל ב-200 אלף שקלים (כ-15 אלף שקלים פחות מטסלה מודל 3 הבסיסית) לגרסה הסטנדרטית ומגיע עד ל-270 אלף שקלים לגרסה הבכירה בעלת ההנעה הכפולה. מחיר הונגצ’י EHS7 SUV מתחיל ב-230 אלף שקלים לגרסה הסטנדרטית ומגיע עד ל-290 אלף שקלים גרסת הפרפורמנס הבכירה.

EHS7 SUV EHS7 סדאן הונגצ'י הונגצ'י EHS7 SUV הונגצ'י EHS7 סדאן מכונית חשמלית סדאן חשמלית קרוסאובר חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
המהפך של הסופרב: מסטיישן לטנדר

המהפך של הסופרב: מסטיישן לטנדר

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

MV אגוסטה מציגה מחווה לאגוסטיני

MV אגוסטה מציגה מחווה לאגוסטיני

פורד מוסטאג מאך E מסתערת על הפייקס פיק עם יותר מ-1,400 כ”ס

פורד מוסטאג מאך E מסתערת על הפייקס פיק עם יותר מ-1,400 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד