מאז הקאמבק של רויאל אנפילד לשוק המקומי לפני כשנתיים, הפתיעה היצרנית ההודית כשהצליחה להתברג בעשיריה הראשונה של מותגי הדו”ג הנמכרים בישראל. לאחרונה רשמה רויאל אנפילד ציון דרך בדמות האופנוע ה-400 שנמכר בארץ. ההצלחה של רויאל אנפילד הגיעה בין היתר הודות למגוון דגמים מרשים, כאשר מצטרפים שני דגמים חדשים למגוון הקיים והרחב למדי.
הדגם הראשון והמעניין הוא סופר מטאור 650 שמרחיב את משפחת דגמי ה-650 של רויאל אנפילד הכוללת גם את האינטרספטור והקונטיננטל, וממשיך את המגמת ההתרחבות של היצרן לפלחי שוק ונפחים גבוהים יותר. הסופר מטאור הוא אח גדול וחזק יותר למטאור 350, הוא למעשה קרוזר שקיבל מאפייני עיצוב של אופנועי קאסטום קלאסיים, עם כידון גבוה, מיכל דלק בצורת טיפה, רגליות הממוקמות מלפנים ולא מעט כרום העוטף למשל את המראות ואת המפלט.
רויאל אנפילד סופר מטאור מונע על ידי מנוע הטווין המקבילי מקורר האוויר המוכר מיתר דגמי ה-650 של החברה. המנוע מספק 47 כ”ס ב-7,250 סל”ד ומומנט מרבי של 5.3 קג”מ ב-5,650 סל”ד. המנוע הגדול יותר מותקן בשלדת צינורות שונה מזו של המטאור הקטן, כאשר יתר המכלולים דומים וכוללים מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ”מ, צמד בולמים אחורי, חישוק 19 אינטש מלפנים ו-16 אינטש מאחור, דיסק קדמי בקוטר 320 מ”מ ומערכת ABS. סופר מטאור 650 ישווק בשלוש גרסאות אבזור/עיצוב שמחירן נע בין 45 ל-47 אלף שקלים כולל אגרות רישוי והוא צפוי להתחרות בכלים כמו הונדה רבל 500 וקאוואסאקי וולקן 650.

לצידו של הסופר מטאור הוצג גם אח חדש במשפחת ה-350 העניפה של רויאל אנפילד בשם האנטר. האנטר 350 הוא אופנוע נייקד בעיצוב רטרו/מודרני קל ומינימליסטי יותר מדגמי הקלאסיק שלהם עיצוב רטרו “כבד יותר”. ההאנטר מונע על ידי אותו מנוע סינגל המספק 20.4 כ”ס, אך הביצועים אמורים להיות מעט טובים יותר הודות למשקל עצמי נמוך ב-15 ק”ג. התפריט המכאני כולל מזלג הפוך מלפנים וצמד בולמים מאחור עם כיול מעט קשיח יותר, צמד בלמי דיסק ומערכת ABS. האנטר 350 יוצע במגוון צביעות ומחירו עומד על כ-26 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.