בשנה שעברה יצאה בנטךי לדרך חדשה כאשר השיקה לא פחות משלושה דגמים החולקים בסיס משותף: דגם הקופה קונטיננטל GT, גרסת הקבריולה שלו קונטיננטל GTC, וגרסת הלימוזין בעלת ארבע הדלתות הנושאת את השם פליינג ספור. מעבר לעובדה שמדובר בדור חדש, מה שמייחד את שלושת הדגמים הוא שהם נושאי הדגל במעבר של בנטלי לשימוש ביחידות הנעה היברידיות-נטענות באופן גורף.
שלושת הדגמים נושאים בחזיתם את יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של בנטלי, שלה הספק משולב של 782 כ”ס ההופכים אותן למכוניות החזקות ביותר של בנטלי אי פעם שהגיעו לייצור סדרתי. שלושת הדגמים הוצעו ללקוחות בשלב ראשון עם חבילת “ספיד” בעלת האפיון הספורטיבי או עם חבילת “מולינר” שבאופן מסורתי מייצגת בבנטלי את חטיבת ההתאמה האישית של החברה שבה תופרים את המכונית במפרט הכי עשיר ללקוחות הכי מיוחסים.
כעת אחרי שחשפו את פסגת ההיצע במשפחת הדגמים החדשה, מוסיפה בנטלי גרסאות מעט צנועות יותר ולבטח לא עממיות, עם מפרט משונמך קלות (אבל לא יותר מידי) ויחידת הנעה היברידית-נטענת חדשה, טוב, לא בדיוק. מדובר ביחידת ההנעה המתבססת על אותו מנוע V8 כפול מגדשים חדש בנפח 4.0 שהציגה בנטלי בשנה שעברה עבור דגמי הקונטיננטל והפליינג ספור,
בגרסתו החדשה הוא משודך גם כן למנוע חשמלי ותיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה.
עם זאת ההספק המשולב עומד על 680 כ”ס והמומנט המרבי על 94.3 קג”מ, כ-100 כ”ס ו7.7 קג”מ פחות מאשר בגרסה החזקה. למרות ההבדל בהספק, ההבדל בביצועים זניח יחסית. התאוצה ל-100 קמ”ש בקונטיננטל GT עם יחידת ההנעה המוחלשת התארכה בחצי שניה בלבד, והיא אורכת 3.7 שניות, כאשר לגרסאות ה-GTC נטולת הגג ולפליינג ספור נדרשות 3.9 שניות כדי להגיע למהירות תלת ספרתית. ולמי שמודאג, הן עדין מהירות יותר מגרסאות הספיד עם מנוע ה-W12 של הדור הקודם. לצד זאת, הטווח החשמלי יצא נשכר והתארך בקילומטרים ספורים: 85 ק”מ בגרסת הקופה ו-82 ק”מ התצורות המרכב האחרות.
ניתן יהיה לזהות את הגרסאות בעלות יחידת ההנעה ה”חלשה” על ידי שינויים עיצוביים קלים כמו שבכה וכונסי אוויר בגימור שחור מט, עדשות שונות ליחידות התאורה האחוריים וחישוקים שונים. מי שבכל שאת ירצה לקבל את הבנטלי שלו בגרסת ה-680 כ”ס אבל עם מראה יותר מובחן יוכל לבחור ברמת גימור חדשה בשם Azure שתוצע רק עם המנוע הבסיסי (בניגוד למולינר ולספיד שמגיעות רק בגרסת ההנעה החזקה). השם Azure, שם ששימש את בנטלי בעבר עבור דגמי הקבריולה הספורטיביים והיוקרתיים בטרם אלו נקראו GTC. כעת מציעה רמת גימור זו שבכה קדמית משורדת, גימור כרום לכונסי האוויר הקדמיים ולעיטורי הגוף, חישוקי 22 אינץ’ בעיצוב חדש, צבע תכלת ייחודי לרמת גימור זו וגימוריפ שונים בתא הנוסעים עם הכיתוב Azure.
אם כבר תהיתם מה ההבדל במחיר תמורת הוויתור על 100 כ”ס וכמה תוספות, אז בבנטלי מפרסמים כי במקרה של הקונטיננטל GT המחיר ההתחלתי בארה”ב יעמוד על 265 אלף דולר, שהם כ-40 אלף דולר פחות ממחירה ההתחלתי של בנטלי קונטיננטל GT עד כה. בכל מקרה, כאשר יוצעו הגרסאות החדשות גם בישראל אל תצפו לקבל עודף מ-2 מיליון שקלים.