הארלי-דיווידסון מתחילה לשווק בישראל את ה-FXDR 114, הדגם העשירי בתוך משפחת הסופטייל המורחבת של החברה. ומספיק מבט אחד בשביל להבין, שהם מכוונים כאן למשהו שונה. העיצוב, ששואב את ההשראה שלו מעולמות הדראג יושב על כלי שאמור לזרוח דווקא בכביש המפותל לפי הארלי.
האמריקאים לא מפרסמים נתוני הספק בדרך כלל, אבל מומנט, לא חסר. עם 1,868 סמ”ק שמפיקים 16.4 קג”מ ב-3,500 סל”ד אפשר להניח שה-FXDR יזיז את 289 הק”ג שלו בקצב משכנע (משקל יבש). גם הצמיג האחורי, ברוחב 240 מ”מ אמור לעזור כאן.
בהארלי מספרים שהם השתדלו לשמור על נתון המשקל נמוך, לשפר את זווית ההטיה (קצת פחות מ-33 מעלות) ולהעניק לאופנוע הזה התנהגות טובה יותר מכל הארלי אחר. כך לדוגמה הזרוע האחורית כאן עשויה אלומיניום, קלה יותר ב-4.6 ק”ג מהזרוע הרגילה בפלטפורמת הסופטייל. יש בולם הפוך בקוטר 43 מ”מ מלפנים והארלי גם השתדלו להפוך את האופנוע לצר יותר לטובת זווית הטייה משופרת ונתנו לאופנוע גאומטריית היגוי בהתאם לייעודו. למרות שהנתונים היבשים מלמדים על כלי שמכוון ליציבות כיוונית גבוהה ופחות לזריזות מבטיחים שם היגוי זריז בזכות גלגל 19 אינץ’ מלפנים.
האופנוע המסקרן הזה, מתחיל את דרכו בישראל בימים אלו. המחיר מכובד למדי, 220,000 שקלים. יחד עימו, חוגגים היום באלבר, יבואנית הארלי-דיווידסון, את פתיחת אולם התצוגה החדש שלהם בת”א. מדובר במתחם רחב ידיים, עמוס באופנועים ואביזרים, כזה שיהווה סניף דגל למותג בישראל.

באלבר מסכמים שנות פעילות מוצלחות עם המותג האמריקאי ומספרים על המטרות הקרובות. בין השאר מתכוננים שם לתחילת שיווק טריומף בישראל (עוד כשנה מהיום) ומחכים לדגמים חדשים של דיאלים.