גרסאות ה-CS הקיצוניות שמוציאה ב.מ.וו לדגמי ה-M שלה מיוצרות כידוע בכמות מוגבלת, ונחטפות מהר מאד על ידי חובבי הבימרים. בדיוק לפני שנתיים הייתה זו ב.מ.וו M3 CS סדאן, אחריה הגיעה בשנה שעברה ה-M4 CS קופה כשכל אחת מהן יצורה בכמות מוערכת של כ-2,000 יחידות בלבד. ומה יעשו חובבי ב.מ.וו ההארדקוריסטים בשנת 2025?
התשובה ניתנה אתמול בעמוד האינסטגרם של חטיבת M בו פורסם סטורי קצר ומספר תמונות של הדגם הבא במשפחת ה-CS כשהוא עוטה מדבקות הסוואה במהלך מבחנים במסלול הנורבורגרינג. הפרסום לא משאיר הרבה מקום להשערות, ובשבועות הקרובים צפויה ב.מ.וו לחשוף M3 CS בגרסת סטיישן. תזמון מושלם לאור העובדה שהמתחרה העיקרית בז’אנר אאודי RS4 אוונאט בדיוק יוצאת לפנסיה.
הבחירה להציג גרסת CS ל-M3 בגרסת הטורינג היא גם צעד נכון עבור ב.מ.וו לאחר שבשנה החולפת, שהייתה שנת שיא נוספת עבור חטיבת M, עלו מכירות ב.מ.וו M3 במרכב סטיישן ב-57%. מעבר לתמונות ב.מ.וו לא פרסמה פרטים כלשהם על ה-M3 CS טורינג, אך סביר להניח שכמו דגמי ה-CS שקדמו לה גם היא תהיה מצוידת בגרסה מתוגברת של מנוע ששת הצילינדרים כפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר עם הספק העומד על 550 כ”ס, 40 כ”ס יותר מאשר בדגמי ה-M3 הרגילים, כך שניתן לצפות לתאוצה ל-100 קמ”ש באזור ה-3.5 שניות.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בדומה לדגמי ה-CS הקודמים, ההנעה צפויה להיות כפולה עם אפשרות לשלוט באופן חלוקת הכוח ולקבוע מצב של הנעה אחורית בדומה למקובל במערכת ה-xDrive של ב.מ.וו בדגמי ה-M בדור האחרון. עוד ניתן לצפות לדיפרנציאל אחורי אקטיבי, מערכת פליטה משופרת וגם דיאטה קלה שתכלול חלקים שונים מסיבי פחמן וחישוקים חדשים כדי להוריד כמה קילוגרמים מיותרים. עבור חובבי הסטיישנים בעלי הכיסים העמוקים בהחלט יש למה לצפות.