אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי 821 החדש – 5 דברים שצריך לדעת עליו
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי 821 החדש – 5 דברים שצריך לדעת עליו

דוקאטי 821 החדש – 5 דברים שצריך לדעת עליו

דוקאטי משיקה את מתיחת הפנים העמוקה ל-821, אלו עיקריי הדברים

אריאל אלסיבוני 04/02/2018

1. דוקאטי 821 הושק לפני כחודשיים באזור רימיני, איטליה. היינו אמורים להיות שם ולספר לכם ממקור ראשון איך האופנוע מרגיש. אבל בוחן האופנועים ‘הגאון’ שלנו (כן זה אני), עשה תנועה לא נכונה על המדרגות וקרע מחדש את הרצועות בברך שלו.

דוקאטי 821
כאן נקרעה הרצועה בברך שמאל בפעם הראשונה. לפני שבועיים היא נקרעה שוב…

 

2. המונסטר 821 החדש מוצג בזמן שדוקאטי חוגגת 25 שנים למונסטר הראשון. זה המקורי של גאלוצ’י. מן הסתם מדובר באופנוע חשוב מאוד עבור דוקאטי. כזה שמתמקם מעל למונסטרינו הקטן ומתחת לדגמי העל החזקים של המשפחה הזו. המונסטר ככלל הוא כלי חשוב עבור דוקאטי. יציאה ראשונה לסגמנט חדש שהבריאה את החברה הזו. יותר מ-300,000 מונסטרים מסתובבים בעולם, מספר מכובד ליצרנית מבולוניה.

דוקאטי 821
גם בלי לדעת, מונסטר ישר נראה כמו מונסטר

 


3. מהבחינה המכאנית, דוקאטי 821 נשאר דומה למדי לקודמו. יש כיול מחדש למתלים, המנוע עומד כעת בתקן יורו 4, חתך הצמיג האחורי שונה ויש גם קליפרים קדמיים עדכניים מברמבו. נגיעות קלות כאמור, כך שהפלטפורמה הבסיסית נותרה זהה.

עדכון של הפלטפורמה המוכרת

 

4. את ההבדל המשמעותי נמצא בחבילת עזרי הרכיבה שמקבל דוקאטי 821. זה מתחיל מאפשרות בחירה לשלושה מצבי רכיבה (אורבן, תיור וספורט). הרשימה ממשיכה עם מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבי פעולה, המוכרת והמוערכת של דוקאטי. דוקאטי 821 מקבל גם ABS עם שלושה מצבים ואפשרות לניתוק. חבילת ה-‘דוקאטי סייפטי פאק’ הזו, גורמת ל-821 ליישר קו עם השפה האלקטרונית העדכנית של החברה.

דוקאטי 821
מקבל את מערכות העזר העדכניות של דוקאטי.

 

5. עוד שינוי משמעותי הוא העיצוב. דוקאטי 821 מקבל את שפת העיצוב החדשה של משפחת המונסטר. אז כמו ה-1200 וה-797 הוא מקבל מראה קליל יותר עם ממדים שהוצרו בנקודות אסטרטגיות.  מיכל הדלק, הפנס, הזנב כולם עוצבו מחדש, בכדי לתת למונסטר ניחוח קרוב יותר לעיצוב המקורי של גאלוצ’י. יש גם הומאז’ קטן בעניין הזה וזהו תפס מיכל הדלק היפיפייה, המכורסם באלומיניום. לעומת זאת לוח השעונים, מבוסס טכנולוגית TFT, זורק את ה-821 בחזרה לעידן המודרני של דוקאטי, מציג את כל המידע וגם משנה את פניו בהתאם למצב הרכיבה הנבחר.

דוקאטי 821
מונסטר 821 מדגים ירידה לפרטים…

821 דוקאטי מונסטר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד