אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק בישראל
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק בישראל

דוקאטי סקרמבלר אייקון דארק בישראל

דוקאטי אייקון דארק שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה מגיע לישראל. המטרה? להרחיב את קהל הרוכבים של דוקאטי. המחיר 59,803 שקלים

דור אבן כץ 01/06/2020

דגמים חדשים שמופיעים אחרי תקופת הקורונה הם סימן חי לחזרה לשגרה. בדוקאטי משחררים גרסת סקרמבלר חדשה הנקראת ‘סקרמבלר אייקון דארק’ ועיקריה מתרכזים בעיצוב.

מדובר בגרסה החולקת את אותו בסיס כמו האייקון הקיים. כלומר,  מנוע וי-טווין בנפח 803 סמ”ק המספק 73 כ”ס ב-8,250 סל”ד ומומנט של 6.8 קג”מ ב-5,750 סל”ד ובולמי קאיאבה מלפנים ומאחור. מערכת הבלימה בעלת דיסק קדמי יחיד בקוטר 330 מ”מ ודיסק אחורי יחיד בקוטר 245 מ”מ עם ABS להטיה תוצרת ‘בוש’ כסטנדרט.

גרסת הדארק נבדלת מהאייקון הרגיל בהיותה סקרמבלר מינימילסטי אך מגיעה עם קטלוג אבזור אופציונאלי רחב ומסך תצוגה LCD אינפורמטיבי. מה שהופך את האייקון הזה ל”דארק” היא צביעה חדשה וכהה, נגיעות אפורות במערכת הפליטה, ריפוד כיסא חדש ומיכל בצורת טיפה. בשונה משאר משפחת הסקרמבלר, הדארק קיבל פנס חזית ייחודי, חיפויי מיכל דלק, מגן אגזוז, מנופים ורגליות בסגנון “אפל”.


 

האיקון דארק מצטרף אל היצע הדגמים ממשפחת הסקרמבלר המאופיינים בגלגל קדמי 18 אינץ’ ואחורי 17 אינץ’. המושב הנמוך (80 ס”מ כסטנדרט עם אפשרות הנמכה), האפשרות לאופנוע מוגבל לדרגת רשיון A1, מערכת ה- ABS בהטיה ועיצוב הרטרו הכהה האופנתי מסמנים שדוקאטי מכוונים ללב הקהל הנכנס או חוזר לעולם האופנוענות.

מחירו של האייקון דארק החדש בישראל נקבע על 59,803 ₪ ללא הוצאות רישוי. מרווח הטיפולים לדארק עומד על 12,000 ק”מ ובדיקת מרווח שסתומים כל 24,000 ק”מ.

דוקאטי סקרמבלר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד