הדגם החדש במשפחת ההיפרמוטארד של דוקאטי מתמקם בין הגרסה הבסיסית לגרסת ה-SP ונקרא 950 RVE. הוא חולק את אותה הפלטפורמה עם ההיפרמוטארד הבסיסי הכוללת את עדכוני השלדה, המנוע, המתלים והאלקטרוניקה אך נבדל בתוספות דוגמת קוויק-שיפטר לשני הכיוונים וסכמת צביעה ייחודית בסגנון ‘גרפיטי’.
ה-950 RVE מצויד במנוע L-טווין בנפח 937 סמ”ק המפיק 114 כוחות סוס ו-9.7 קג”מ ב-7,500 סל”ד כש-80% מהמומנט מתקבלים כבר ב-3,000 סל”ד וכל הטוב הזה צריך להזיז אופנוע ששוקל רק 178 ק”ג.
ההיפרמוטארד 950 RVE מצויד במערך האלקטרוניקה של דוקאטי IMU 6 תוצרת ‘בוש’. המערכת כוללת ניהול בקרת ווילי, בקרת משיכה, קוויק-שיפטר ו-ABS בהפניה. לצד האלקטרוניקה חמוש ה-950 RVE בבולמים קדמיים מתכווננים מלא תוצרת ‘מרזוקי’ ובולם אחורי מתכוונן מלא תוצרת ‘זאקס’. כברירת מחדל מגיע ה-RVE נעול בצמיגי פירלי דיאבלו רוסו 3 ספורטיביים.
כמו אחיו הבסיסי גם ל-RVE אפשרויות קישור לסמארטפון ושליטה דרך מסך ה-TFT כמו גם חיבור לאפליקציה הייעודית של דוקאטי.
מחירו של דוקאטי היפרמוטארד 950 RVE מתחיל ב-108,950 שקלים.